הלילה (רביעי) הוא ליל הסילבסטר, שמבשר על סיומה של שנת 2014 ותחילתה של שנת 2015. לכבוד האירוע, צפויים מאות אלפי אנשים לבלות במועדונים ופאבים ברחבי הארץ. משטרת ישראל תגביר את האכיפה הלילה, ותבצע בדיקות אלכוהול לנהגים רבים.



במסגרת מבצע האכיפה, יתפרסו מאות שוטרי ומתנדבי אגף התנועה בצירים הבינעירוניים ברחבי הארץ, למתן שירות למשתמשי הדרך וביצוע אכיפה והסברה בעבירות מסכנות חיים. 


עמדות רבות לבדיקת שכרות יוקמו בצירים הסמוכים למקומות הבילוי במטרה לאתר נהגים שיכורים ולמנוע תאונות דרכים.  אגף התנועה של המשטרה קורא לנהגים הבוחרים לשתות אלכוהול, לא לקחת סיכון באשר לרמת האלכוהול שבגופם ולהימנע מלנהוג. המשטרה ממליצה לעשות שימוש בתחבורה ציבורית  או לחלופין, להתארגן מראש עם נהג תורן, שינהג במקרה הצורך.

בשנת 2014 אותרו על ידי שוטרי האגף כ- 10,000 נהגים שיכורים. מדובר בכ- 1000 שיכורים יותר משנת 2013. מבין סך השיכורים שאותרו, 2500 הינם נהגים צעירים.

כחלק מהערכות מרחב השרון לליל הסילבסטר, הנחה מפקד מרחב השרון, תנ"צ קובי שבתאי, על בדיקות רישוי מקדימות למועדונים/פאבים/דאנס בר בתחום המרחב.  מתוך 52 מהם שתוכננו לפעול לשניים הוצאו בשלב זה צווי סגירה. לפיכך, 50 מועדונים יפעלו תחת תנאי רישוי כדין מהלך הלילה, ולמען בטחון החוגגים.