קצרה או ארוכה? צמודה או נשפכת? זה לא משנה באיזה סגנון את אוהבת אותה, מה שבטוח הוא שאי אפשר לעבור את החורף ללא מצבור של חצאיות. הסיבה לכך: השילוב של חצאית עם סוודר או סריג מושלם יוצר מראה נהדר. החצאיות שמעוצבות בחורף באין ספור וריאציות, מהמקסי האלגנטי ועד המיני המפונפן, מתכתבות מעולה עם מגפיים, נעלי עקב, מגפונים, ובוודאי נעלי בובה.



Adika, מחיר: 169 שקל

גם מגוון הגרבונים שהחורף מספק לנו מקילים על יצירת לוק מגניב. אם את רוצה להיראות כמו אשת עסקים מתוחכמת, תמיד תוכלי לשלב במלתחה שלך חצאית עיפרון שחורה וקלאסית, או חצאית מקסי מגניבה, שאותה את יכולה לשלב עם חולצת כפתורים ומעליה סריג. כך תיראי רצינית, אך עדיין מגניבה ולא קפוצה מדי.



H&M, מחיר: 149 שקל

מצד שני, אם את רוצה מראה טרנדי יותר, החצאיות המתנפנפות - שנתפרות במגוון בדים כמו צמר, פוטר, משי, סאטן ובעור - עומדות להיות החברות הכי טובות שלך. חצאית מתרחבת בשלל צבעים עם סריג גולף, סריג במפתח וי ואפילו פוטר בגזרת אובר סייז, הם רק חלק מהאפשרויות שלך. את המראה תשלימי בעזרת אבזור כמו שרשרות גדולות וצעיף רחב. וזהו, את יכולה לצאת לדרך.



נומרו 13, מחיר: 995 שקל


TWO FOR TEA לבוטיק ירין, 299 שקל

ויטרינה, 139 שקל

גאפ, 199 שקל


זארה, 299 שקל

צילומים: דן לב, סטודיו תמנון, ענבל מרמרי, שרבן לופו, עדי גלעד, גלעד בר שלו, הנס מוריץ, אמיר יהל, דנה קרן, גורן ליובונצ'יץ, ניר יפה, איתן טל, יח"צ