גם בכירי ענף הטלוויזיה האמריקאית ספגו סירובים במהלך הקריירה, ואפילו ג’אד אפאטו, במאי, תסריטאי, אחד המפיקים המצליחים ביותר של המסך הקטן והאיש שהביא לנו את “בנות” (שבדיוק חודשה לעונה חמישית, אפילו לפני שהתחילה העונה הרביעית) וסרטים כמו “הדייט שתקע אותי” ו”בתול בן 40”. מתברר שכשאפאטו היה בן 22 , לפני 25 שנה, הוא כתב תסריט לפרק של "הסימפסונס" בתקווה להפוך לאחד הכותבים בתוכנית. הוא ספג דחייה בזמנו, אבל עכשיו התסריט זכה להפוך לפרק שישודר בארה”ב ־ 11 בינואר. בפרק, שנקרא “החבר החדש של בארט”, עובר הומר היפנוזה והופך לילד בן 10 . הוא כל כך נהנה מזה שהוא מסרב לחזור להיות מבוגר.
 
“הייתי מעריץ מושבע של 'הסימפסונס' וניסיתי במקביל לפתח קריירה בכתיבה לטלוויזיה”, סיפר אפאטו. “אנשים הציעו לי לכתוב תסריט ולשלוח אותו להפקה, אז עשיתי את זה ואפילו שלחתי את התסריט שכתבתי ל'סימפסונס' לכל מיני הפקות אחרות, אבל לא קיבלתי שום הצעת עבודה. פתאום עכשיו, אחרי כל השנים האלה, אל ג’ין (יוצר 'הסימפסונס' – ח”ג) מתקשר אלי ואומר לי: ‘היי, אנחנו נעשה את הפרק עכשיו!’”.
 
מתברר שאפאטו סיפר על הפרק שכתב ל'סימפסונס' בראיון שנתן לאחרונה, וכך ככל הנראה אנשי הסדרה שמעו עליו ושלפו אותו מהבוידעם. “סיפרתי על התסריט הזה בגלל שפחות או יותר כל דבר שכתבתי בהמשך הקריירה שלי היה מבוסס עליו”, סיפר אפאטו. “תמיד הייתי מרותק לנושא ההתבגרות וכמה היא קשה. כנראה שהם קראו את הראיון שלי והחליטו לעשות את הפרק. מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. לקראת הפרק הם כתבו מחדש כמה מהבדיחות שלי, אבל זה בסדר, הם יודעים מה הם עושים שם”. 

מעריץ מושבע. אפאטו (צילום: רויטרס)