>>>ליאורה שמחה למסור לכם ד"ש עם שיר מאורלי ויינרמן, השוהה בימים אלה ברוסיה. לאחרונה, מסתבר, הגישה בקשה לקבלת אזרחות מרוסיה, אולי כי היא צריכה מקלט מדיני, ובדרך גם דאגה לפרגן לייק לעמוד של דאעש בפייסבוק.


אורלי, דאעש שונאים את כולם, לא רק את ישראל.
“מי זו?".


ליאורה.
“טווווווו".

>>>לפני כמה שבועות נכנסה לה מאיה בוסקילה למכון ציפורניים אקראי בדיזנגוף סנטר, העונה לשם “מסודרות". בלי לומר מילה התיישבה על אחד מכיסאות הפדיקור, שלפה את הנייד ופצחה בשיחת וידיאו קולנית עם חבר לא ידוע, שבמהלכה ערכו השניים חזרות לשיר כלשהו. והקול של בוסקילה, כמו שאתם יודעים, מסוגל להמריא לדציבלים מרשימים. כך, במשך חצי שעה, לתדהמתן של הנוכחות במקום, שקיבלו הופעה פרטית בלי שביקשו.


בוסקילה, אין לך סטודיו לעשות בו חזרות?
“מה זה 'מסודרות'?"

מכון ציפורניים בדיזנגוף סנטר.
“אין לי מושג".

מצאה מקום לחזרות. בוסקילה. צילום: אינסטגרם

>>>ליאורה, כמו שאתם יודעים, אוהבת לשמור סוד, אז היא לא תגלה לכם שאייל גולן ופאר טסי נכנסו יחד לאולפן כדי להקליט דואט. מעניין מי התלונן על החום.
>>>אם תהיתם במקרה היכן בילתה בר רפאלי את ליל השנה האזרחית החדשה, התשובות לליאורה: מסיבה פרטית בביתו של אוצר האמנות, מייקל טישלר, ברחוב הצדף ביפו. וכן, גם עדי עזרא היה.

>>>הפילנתרופ יגאל אהובי, שלאחרונה פינק את בת הזוג גלית גוטמן בג'יפ מנצנץ, החליט לפרגן גם לעצמו בג'יפ מרצדס בצבע אפור. רק 1.04 מיליון שקל.