בשנים האחרונות הצליח בן אל תבורי לסלול את דרכו ולצבור קילומטרז' לא קטן: השירים שלו צברו מיליוני צפיות ביוטיוב ("אולה אולה", "לו הייתי") ואלפי הורדות בסלולר, ומיקמו אותו במקומות גבוהים במצעדי ההשמעות ברדיו ובאינטרנט. 



אחרי שחרש את הארץ, הופיע על כל במה אפשרית וזכה לחיבוק באמצעי התקשורת ובעיקר מהקהל, הצטרף לקאסט הסדרה "גולסטאר 2". 
בימים אלו ממש הוציא תבורי ג'וניור (23), המתגורר עם אבא בבית דגן, סינגל חדש בשם "תחזרי לאמא". מדובר בשיר קצבי והומוריסטי, שמספר על גבר שנמאס לו מהמשחקים, והוא פשוט אומר שאם היא לא תפסיק לשחק, אז "שתחזור לאימא". קצת לפני השיר הזה, הוציאו האב והבן לבית תבורי דואט יחדיו. הזדמנות טובה לשבת לשיחה עם השניים. 
 

בן אל, מדובר כבר באלבום שני, את רוב השירים הלחנת וכתבת בעצמך. שימי, אתה בטוח שאתה לא עוזר לו?
בן אל: "את האמת, יש סיפור מאד גדול מאחורי כל הכתיבה שלי. אני לא אעיד על עצמי שזה כישרון, אבל כנראה שכן. בגיל 18 היה לי קשר רציני שהמשיך עד גיל 20. גרנו ביחד וממש הייתי מאוהב.

יום אחד חזרנו הביתה, וראיתי שאבא שלי הביא פסנתר כנף, ואני, בספונטניות, אמרתי לה: 'מאמי, בואי אני יכתוב לך שיר', ופשוט ניגשתי לפסנתר והתחלתי לנגן. בחיים שלי לא נגעתי בשום כלי. התחלתי לאלתר מילים וככה יצא השיר 'אהובה שלי'. מאז המשכתי לכתוב לעצמי, וכבר כתבתי למאור אדרי ואיתי לוי דברים שיצאו בזמן הקרוב. אבא שלי תמיד אומר שאת זה ירשתי ממנו, ובכלל, כל האחים שלי כותבים מדהימים". 
 
שימי: "אני מציע לו הצעות ולא תמיד הוא מקשיב. רוב הזמן הילדים טוענים שזה כבר לא הזמנים שלי, ולא שומעים לעצות שלי. אני כמובן לא מסכים איתם".

מה דעתך על המוזיקה של בן אל?
שימי: "לפעמים אני מתלהב, לפעמים פחות. הוא אוהב את זה, זה חלק ממנו. יש לו אנרגיות טובות על הבמה. הוא כותב ומלחין בעצמו. הילד באמת מוכשר. כל הילדים מוכשרים, שיהיו בריאים".

מאיפה באים החומרים לשירים? מאיפה הרעיונות?
בן אל: "את האלבום הראשון כתבו לי כל מיני כותבים ומלחינים, כמו גילי זכאי, ברק רוני ויוסי בן דוד. באלבום השני כבר התחלתי ליצור לעצמי. את רוב השירים שאני יוצר, אני כותב מתוך הלב או סיטואציות שקרו לי בחיים". 

איך עלה הרעיון לדואט עם אבא?
בן אל: "זה קצת מצחיק. את השיר כתבתי במיוחד לאבא. הלכתי על לחן בכיוון 'עוד סיפור אחד של אהבה'. הגענו לאולפן, שרתי את הסקיצה כדי להראות לאבא שלי את הכיוון, ואבא שלי התפרץ ואמר: 'בוא נעשה עליו דואט'. משם הדואט הזה נוצר, ואני נורא שמח שהיה לי את העונג לעשות דואט עם זמר כזה גדול, ולא בגלל שזה אבא שלי". 
 
מה איתך שימי, כבר הרבה זמן לא הקלטת משהו חדש.  
"אותי פחות מעניין אולפנים. נמאס לי. שואלים אותי למה אתה לא מקליט? יצא לי מהראש. מספיק לי שאנחנו מופיעים יחד. לאחרונה, אוריאל בן ה- 18 נכנס איתנו לאחרונה כקלידן. אלירן איתי על הפרקשן. הם נותנים לי כוח. אני לא רוצה להיות אייל גולן ולא לעשות קיסריות". 

בשנים האחרונות חיפשת שקט התרחקת מישראל לתאילנד וארה"ב. חזרת לארץ סופית?
"לא. הייתי רוצה לחיות בלאס ווגאס, אבל לצערי הרב אין לי ויזה. האמריקאים עצרו לי את הדרייב, לא נותנים לי ויזה. ביקשתי גרין קארד, ועד שאקבל אותו, לקחו לי את הוויזה. אני בערעור. אם לא אצליח, אתבע את ארה"ב, כי אני נשוי לאמריקאית".

אתה מעורב בפוליטיקה?
שימי: "אני מקשיב הרבה לחדשות. מאוד אוהב פוליטיקה. הבחירות הפעם זה בלגאן אחד גדול. עדיין לא החלטתי למי להצביע. נחכה עוד קצת ואז נחליט". 

בדיוק חלפה לה שנה. מה אתה מאחל לשנה החדשה?
שימי: "שתהיה שנה של שלום. הרבה בריאות לכולם, שיהיו פחות חולים בעולם. אני טוען שאפשר לעשות שלום. לא יודע מה הסיבות שלא עושים, אבל לדעתי זה אפשרי. איך אמר עוזי חיטמן: 'לא באתי לתקן את העולם ולא לשנות סדרי בראשית'. הבעיה בעולם היא שכולם נלחמים מי הסגן של אלוהים. כבר יש הסכמה שיש אלוהים אחד. עכשיו כל המלחמות הם על מי יהיה מקום שני".