אחר שהעבודה השלימה את בחירת הרשימה שלה לכנסת, נפתחו הבוקר (רביעי)  הפריימריז במפלגת הבית היהודי. פתיחת הקלפיות התאפשרה לאחר שבית המשפט המחוזי בלוד המליץ הבוקר לעותרים נגד קיום הפריימריז -  למשוך את עתירתם. בשעה 10:00 בבוקר נפתחו 9 קלפיות, מתוך 260 בסך הכל. כל שאר הקלפיות צפויות להיפתח  בשעה 15:00 אחר הצהריים. 

ראשון המצביעים הבוקר  היה יו"ר המפלגה נפתלי בנט. הבחירות מתנהלות בקרב 77,000 מתפקדים, מתוכם כ-20,000 הם חדשים. בבחירות מתמודדים 40 מתמודדים השואפים להיבחר למקום ריאלי ברשימת המפלגה לכנסת. בין השמות החדשים הבולטים: רונן שובל -  לשעבר יו"ר תנועת אם תרצו, יו"ר מועצת יש"ע לשעבר דני דיין, הרב הצבאי לשעבר אביחי רונצקי, ופרופסר אשר כהן. עורך וואלה לשעבר יינון מגל לא מתמודד משום שקיבל הבטחה לשיריון מיו"ר המפלגה נפתלי בנט. 

הבוקר הודיעה על פרישתה מהמירוץ בתיה כהנא-דרור, שהייתה אמורה להתמודד בפריימריז של המפלגה. דרור הודיעה בחשבון הפייסבוק שלה על פרישה מהמירוץ. בהודעה רשמה: "חטפתי כהוגן- החל מכתף קרה מצד בנט ועד הדרה מכנסי בחירות ופאנלים של מועמדים, תקיפות חזיתיות ומאורגנות לא רק מהאגפים החרדל"יים, וכן גם עיוות מכוון של עמדותיי והכפשות" 
דרור הוסיפה כי "אחי ואחיותיי מהבית היהודי לא מרימים את הדגל שעם ישראל, בארץ ובעולם, משתוקק לו – דגל של התחדשות בנושאי דת ומדינה. אלא שהם מעדיפים לשמר את הקיים ולהותיר את ההובלה בידי קיצוניים מבחינה דתית ולאומית. נוכחתי להבין כי גם לו אשב בכנסת בין חברי הסיעה- ידי תשארנה כבולות וכוח השפעתי יושתק".