יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, האשים הבוקר את חברי הכנסת חנין זועבי (בל"ד) ואחמד טיבי (רעם תע"ל) כמי שעומדים מאחורי הפיגוע הבוקר (רביעי) בתל אביב. בתגובה אומרת ח"כ זועבי כי ליברמן הוא "גזען ופירומן".


ליברמן אמר בעקבות פיגוע הדקירה באוטובוס בתל אביב כי "מי שעומד מאחורי הפיגוע הבוקר בת״א הם גם מי שעומדים מאחרי המהומות ברהט ועמדו מאחרי גל הפיגועים בירושלים: אבו-מאזן, הנייה, ראאד סאלח, חנין זועבי, אחמד טיבי ושותפיהם".

עוד אמר ליברמן: "כולם חלק מאותו מהלך של ערעור על זכותה של מדינת ישראל להתקיים כמדינה יהודית, וזה לא משנה מבחינתם אם זה ביהודה, בשומרון, בנגב, בגליל, בת״א או בירושלים. כולם חלק מאותה זרוע שמטרתה לחסל את המדינה היהודית. לכן חייבים לפעול בצורה נחושה נגד כל אותם אנשים, שפועלים תחת שמות שונים ובמישורים שונים, אבל לכולם אותה מטרה: להרוג יהודים ולחסל את ישראל". 


בתגובה אמרה ח"כ זועבי כי "הסיסמה החדשה של אביגדור ליברמן, שרשימתו אינה גזענית בלבד, אלא גם מתגלה באמצעות שורת הנחקרים והעצורים כמושחתת, היא "חנין לג'נין"".

"ראשית, טוב שאפילו הגזען, הפירומן שהצית את התסיסה הגזענית נגד הציבור הערבי ומנהיג המפלגה המושחתת ביותר היום בכנסת, מודה שג'נין היא גם המולדת שלי ואכן אני גאה בכך, אם כי אינני זקוקה להכרה ממנו. לגופו של עניין, אין לי כוונה להתייחס לאמירות לא ענייניות, מסיתות ועויינות מבית מדרשו".
ואילו ח"כ אחמד טיבי הסתפק בתגובה קצרה: "יש לי אליבי. הייתי בבית".