נמשך התוהו ובוהו בליכוד: בעוד ששאר המפלגות יצאו לדרך עם קמפיין הבחירות, בליכוד טרם נסגר סופית הרכב הרשימה לכנסת. היום (שישי) החליט בית הדין העליון של הליכוד להורות על ספירה מחודשת של כל הקולות שקיבלו ציפי חוטובלי ואבי דיכטר בפריימריז שנערכו לפני למעלה משלושה שבועות.



אב בית הדין, עו"ד מיכאל קליינר, הסביר כי בשל הפרשי הקולות הקטנים בין השניים, 32 קולות בלבד לטובתה של חוטובלי, אין מנוס מספירה מחודשת של הקולות אותם קיבלו בפריימריז, כדי להכריע סופית מי זכה במקום ה-20, ומי ישובץ במקום ה-26. בכך, הפך בית הדין החלטה של ועדת הבחירות של הליכוד, לפיה חוטובלי תמוקם במקום ה-20 ודיכטר יושבץ רק במקום ה-26. 



חוטובלי התקשתה להשלים היום עם רוע הגזירה, וביקשה לקיים דיון נוסף בעניין ביום ראשון הקרוב, בפני נשיאות בית הדין של הליכוד, בהרכב של חמישה שופטים.  



עו"ד דן חי ותום שנפ, המייצגים את דיכטר: "בית הדין העליון קיבל את עתירתנו במלואה, ומה שהיה חשוב לנו לאורך כל ההליך הוא רצון הבוחר. בפריימריז של הליכוד היה כאוס מוחלט, והיה זה עיוות דין לולא היתה מתקבלת ההחלטה לספור מחדש את כל הקולות בכל הקלפיות ברחבי הארץ. אנו מברכים על ההחלטה המכבדת יותר מכל את רצון הבוחר". הם הוסיפו כי במהלך הדיון ביקשו הדיינים לבדוק אם דיכטר יסכים לשיריון מקום גבוה יותר, אולם נציגיו של דיכטר הבהירו כי הוא מתנגד בתוקף ומבקש להיות מוצב במקום שהבוחר ביקש להציבו.



יש לציין כי המועד האחרון להגשת רשימות המועמדים לכנסת ה-20 הוא יום חמישי בשבוע הבא, בחצות. אולם, לא בטוח שגם הספירה החוזרת תהיה סוף פסוק, שכן אחד המפסידים, דיכטר או חוטובלי, עוד עשוי לעתור לבית-משפט מחוזי ואף לעליון, כדי לשנות את החחלטה שתתקבל.