מחאה בקרב המוסלמים בישראל על כוונת רשת סטימצקי למכור מחרתיים (יום ב) בסניף בקניון איילון ברמת גן אלפי עותקים מהגיליון המיוחד של מגאזין הסאטירה הצרפתי "שארלי הבדו", שהודפס לאחר הטבח במערכת העיתון בפריז. 
 
ח"כ מסעוד גנאים, איש התנועה האיסלאמית שהוצב במקום השני ברשימה הערבית המשותפת, פנה הערב במכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש את התערבותו כדי למנוע פגיעה בקודשי האיסלאם ובנביא מוחמד.
 
"כתבתי לראש הממשלה נתניהו שאי אפשר בשם חופש הביטוי לפגוע בנביא ובדת האיסלאם ובאמונתם של מאות אלפי אזרחים בישראל. אם היו פוגעים כך בכבודם של יהודים ובנביא משה הייתה קמה זעקה עד השמים והיו צועקים שזאת אנטישמיות", אמר ח"כ גנאים למעריב אונליין.
 

"אני מזהיר שמכירת העיתון בישראל תגרום לתסיסה. מוסלמים וערבים לא ישבו בחיבוק ידיים אם העיתון יופץ כאן. אם י פגעו לנו בקודש הקודשים אין ספק שהמאמינים ייצאו לרחוב למחות".
 
הוא אמר עוד כי וועדת המעקב העליונה של ערבי ישראל תקרא לציבור הערבי בארץ להחרים את כל חנויות סטימצקי במחאה על מכירת "שארלי הבדו". עוד מסר כי בכוונתו לפנות לאישי דת יהודים ובראשם הרבנים הראשיים לישראל כדי שיצטרפו לקריאתו.
 
כזכור על שער הגיליון של "שארלי הבדו", שהודפס בצרפת לאחר הטבח בשלושה מיליון עותקים ונחטף בתוך דקות, הופיע איור של הנביא מוחמד כשהוא אוחז בידו כרזה עליה כתוב "אני שארלי", כתובת ההזדהות והמחאה של מיליוני אנשים בעולם בעקבות הטבח.
 
רשת סטימצקי מתכוונת למכור מחרתיים (ב) את הגיליון היוחד סניף סטימצקי בקניון איילון שברמת גן, במחיר של 35 שקלים לגיליון עד גמר המלאי