שלום, אני הילה קורח והיום אני השוטרת הטובה

בית המשפט בצרפת החליט לאסור על הורים לקרוא לילדתם החדשה נוטלה. למרות שזה נשמע סיפור קטן ולא משמעותי מדובר בהחלטה שאמורה להשפיע על כל ההורים שבדרך. 

אני לא מתלהבת מדי מהתערבות של המדינה בתחומים אישיים, אבל לפעמים מגיע הרגע שבו אדם מבין רק כוח מוסדי ושמות הנבחרים לילדים הוא קו אדום ראוי בהחלט. לא חסרים הורים שעם הולדת ילדם, שיהיה בריא, מאבדים את שפיות דעתם בשם המקוריות ומענישים את הילדים שלהם עם שמות ששורטים אותם לכל החיים ולא אתן דוגמאות כדי לא לפגוע באף אחד.


כל הכבוד לצרפת שקבעה בחוק את הזכות של כל הורה לקרוא לילדיו בכל שם שירצה אלא אם השם אינו משרת את האינטרסים של הילד. הבעיה היא כמובן הפרשנות שכוחה ניתן לפקידים ברשות האוכלוסין - אחרי הכל, מי לא אוהב את נוטלה?
שלום אני אריה אלדד ואני היום השוטר הרע
היום חתם שאול מופז על תעודת הפטירה של קדימה כשהכריז שלא יתמודד בבחירות הבאות. חבל. היה יכול לזרוק לפח עוד כמה מאות קולות של אנשי שמאל שלא שמעו חדשות בשנתיים האחרונות.

המפלגה שנולדה בחטא והצליחה לגבור אפילו על ש"ס בתחרות למי יש יותר מושחתים ונציגים בכלא, המפלגה שבצדק המתינה במתח לקולות האסירים, מתה היום. עשר שנים מאוחר מדי.

כשהקימו אותה אמר מאיר שטרית, אחד מאלו שערקו מהליכוד לטובת מפלגת השלטון החדשה: 'סוף סוף הוקמה מפלגה שפרקה מעל גבה את הקיטבג האידיאולוגי. בלי ז'בוטינסקי ובלי ברל'. אז הנה סוף סוף נעשה צדק. מפלגה שכל תכלית מקימיה להיות בשלטון ואין לה שום אידיאולוגיה - לא תשרוד. הלוואי שגם בליכוד וגם במחנה הציוני יבינו את זה.

"חמש בערב", ראשון עד חמישי ב-17:00, רדיו ללא הפסקה