נהג האוטובוס שנפצע קשה בפיגוע באזור גשר מעריב שבתל אביב שיחזר היום (שלישי), כשמצבו מוגדר קל, את הרגעים הראשונים שבהם ראה את המחבל: "הוא לא נראה מחבל, בחור צעיר, חסון, שרירי, נראה עם ג'ל בשיער".

"התחלתי לנסוע לבית מעריב, ומאחורי היו שני מושבים פנויים. הוא התיישב עם הגב אליי ואז הוא קם מהמושב ומתחיל לדקור אותי והוא בא עם סכין גדולה ומברג, סכין אולי 40 סנטימטרים", סיפר בהתרגשות הרצל ביטון, נהג האוטובוס שנפצע קשה בפיגוע, שאירע ביום רביעי האחרון.
"ראיתי במראה שהוא מכניס ומוציא את הסכין, לא הוציא משפט, אני מתחיל להרגיש את כל אזור הבטן נהיה חם. התחילו שפריצים של דם", סיפר ביטון על פציעתו שלו.

אחרי שנדקר, נהג האוטובוס לא איבד עשתונות והמשיך לטפל באירוע הטרור: "שמתי מהבהב על אורות חירום, לקחתי את כל ההגה ימינה במכה. והוא ממשיך לעבור אני רואה במראה דוקר מאחד לשני, התחלתי לעשות סלאלום עם האוטובוס. לטלטל מצד לצד. ממש אחד ימינה אחד שמאלה. חשבתי אולי הוא יקבל מכה אולי יפול".

"הוא עובר לאוטובוס באמצע ואישה דתייה מגוננת על הילדים שלה וצועקת שמע ישראל, הוא מתקרב אליה ולעוד ילדי בית ספר ואחר כך לילדים בגיל העשרה והוא צעק אללה וואכבר, אז קפצתי עם היד, נתתי לו מכות. הוא עף למדרכה ועפתי מעליו. תפסתי לו את היד התחלתי לדפוק את הראש ברצפה, רלא הרפיתי ממנו. באיזשהו שלב הוא הביא לי עוד דקירה בכתף והדף אותי. התחלתי לרדוף אחריו עד שיצא לי האוויר והכל נהיה אדום. נפלתי לרצפה", סיפר ביטון.
אחרי שהוא פצוע קשה, ביטון נפל לרצפה אבל הספיק להבין שהמחבל נעצר: "ראיתי ניידת של יחידת נחשון, הוא רץ, ואמרתי להם שהוא הולך לדקור עוד ואז שמעתי שתי יריות".