ח"כ יוני שטבון, ממפלגת "יחד" בראשות אלי ישי, טוען כי ביממה האחרונה מאיימים עליו ועל בני משפחתו פעילי "עוצמה לישראל" ועל כן החליט קצין הכנסת להעמיד לו אבטחה צמודה.


לטענתו, "האיום הוא שאם לא יהיה איחוד בין מפלגת יחד לעוצמה לישראל, חייהם יהיו בסכנה. אנחנו מבקשים לקדם אחדות בין דתיים לאומיים וחרדים, זו בשורת מפלגת יחד. חבל שעבריינות בריונית מחבלת במהלך האחדות ההיסטורית שאנחנו מובילים", אמר. 

בתגובה, אמר עו"ד איתמר בן גביר מ"עוצמה לישראל", כי "מדובר בספין האחרון שנותר לשטבון לנופף בו, והוא עושה זאת במיטב המסורת של פוליטיקאים שנתפסו בקלקלתם והם מנסים להסיט את הנושא. שטבון העמיד תנאים בלתי אפשריים, גם אחרי שהגענו לסיכום עם הרב מאזוז ואלי ישי ופתאום הוא הציב תנאי כגון חתימות התחייבות שלנו שלא נעלה להר הבית לצמיתות ופרסום ההתחייבות ברבים, כאילו הוא עצמו לא ישב עד לפני כמה שבועות במפלגה יחד עם אורי אריאל שעולה להר הבית".


"תנאי נוסף של שטבון היה חתימה על התחייבות לכניסה לקואליציה ללא קוים אדומים והכל תמורת כסף למוסדות, לא יכולנו לחתום על התנאים הללו וברגע שהדברים פורסמו ויש ביקורת חריפה נגד שטבון הוא משתמש בנשק שכל פוליטיקאי סוג ד' וטוען כי הוא מאויים. קשה לי להאמין היות שרוב הציבור בכלל לא מכיר את יוני שטבון", הוסיף.
 
"אני קורא לו להפסיק לתקוע מקלות בגלגלים ולגלות אחריות למען עם ישראל וארץ ישראל. עם הרב מזוז ואלי ישי בניגוד לשטבון הדברים התנהלו בצורה נעימה וטובה יש הבנות אך שטבון פוצץ את המשא ומתן ויש להצטער על כך", אמר בן גביר.