84 ימים לפני הבחירות לכנסת ה-20, החל היום (רביעי) במשכן הכנסת בירושלים הליך הגשת הרשימות שיתמודדו בבחירות. 
נציגי הרשימות המתמודדות יתייצבו היום ומחר בפני יו"ר הועדה, השופט סלים ג'ובראן, כשהמשלחת הראשונה תהיה משלחת "המחנה הציוני", אותה מייצג מזכ"ל העבודה, ח"כ חיליק בר.
"אני מתכבד בשם המחנה הציוני בראשות יצחק הרצוג וציפי לבני להגיש ראשונים את הרשימה. לאורך כל התהליך היינו שקופים, מסודרים ומאורגנים'. אנו מבקשים את האותיות אמת'' אמר ח"כ חיליק בר.

"45 הראשונים התמודדו בפריימריז. השאר פעילים מרכזיים בתנועה. אנו גאים בכל אחת ואחת. שחקני כדורגל ומלכות יופי השארנו למפלגות אחרות. היופי שלנו הוא פנימי", אמר ח"כ בר.

הוא איחל לליכוד להספיק להגיש את הרשימה עד מחר. על כך השיב ח"כ יריב לוין (ליכוד), סגן יו"ר ועדת הבחירות המרכזית: "אנו בעד שמפלגת האופוזיציה הראשית תגיש ראשונה ומפלגת השלטון אחרונה". השופט ג'ובראן השיב: אני מאחל בהצלחה לכולם.
 
כולם רוצים להתחמק מהאות ז'

בין הנרשמים הראשונים אמש בתור היו נציגים של מפלגת נשים חרדיות, עוצמה לישראל וש"ס שרוצחים להבטיח לעצמם אותיות מהבנק המצומצם של האותיות הפנויות שנותרו, משום שאיש מנציגי המפלגות לא מעוניין באות הפנויה ז'.

יו"ר סיעת "ישראל ביתנו", ח"כ רוברט אילטוב וח"כ אורלי לוי יגישו  את רשימת המועמדים של מפלגתם  בשעה 14:00 ומייד לאחריהם תגיע משלחת הרשימה ההערבית המשותפת לחד"ש רע"ם בל"ד תע"ל, שעל פי הסקרים אמורה להיות אחת הסיעות הגדולות בכנסת ה-20. 
הרשימה המשותפת נולדה בעקבות יוזמתו ליברמן להעלות את אחוז החסימה. בראש הרשימה עומד יו"ר חד"ש איימן עודה. בעשיריה הראשונה שתי נשים, עאידה תומא סלימאן מחד"ש, במקום החמישי, וח"כ חנין זועבי (בל"ד) במקום ה-7.
בליכוד עדיין לא נסגרה הרשימה משום שהבוקר התחדשה הספירה של קולות הפריימריז בקרב על המקום ה-20 בין אבי דיכטר לבין ציפי חוטובלי. גם ראש הממשלה בנימין נתניהו טרם החליט מי יהיה המשוריין שלו לרשימה. 
לאחר הניסיון שכשל לשריין את העיתונאי אראל סג"ל הועלו בזה אחר זה שמותיהם של העיתונאית קרולין גליק, של מיס עולם לינור אברג'ל ושל יו"ר מועדון הכדורסל של מכבי תל אביב עו"ד שמעון מזרחי. הציפיה היא שנתניהו יציג את המשוריין או המשוריינת מטעמו הערב בישיבת מזכירות הליכוד.
הגשת הרשימות לכנסת תנעל מחר בשעה 22:00 אולם רשימות שיגיעו למשכן הכנסת עד לשעה זו יוכלו להגיש אותן גם מעבר למועד זה.
רשימות המועמדים המלאות יועלו לאתר הוועדה מיד עם הגשתן והן אינן סופיות וטרם אושרו על-ידי ועדת הבחירות המרכזית. רק לאחר בדיקת רשימות המועמדים על-ידי מטה הוועדה, בהתאם להוראות חוק הבחירות לכנסת התשכ"ט-1969 ולתקנות שנקבעו מכוחו, יפורסמו הרשימות המאושרות ברשימות וכן באתר הוועדה. לאחר מכן יתחיל תהליך בקשת הפסילות של מועמדים או רשימות.