אפקט אוחנה. נמשכת המהומה בבית היהודי. יו"ר מועצת יש"ע לשעבר, דני דיין, דחה הצעה של יו"ר המפלגה נפתלי בנט לקדם אותו ברגע האחרון ברשימה ולדרג אותו במקום ה-17.



דיין הודיע כי הוא אינו מעוניין בשריון והוא מבקש להסיר את שמו מרשימת הבית היהודי, וזאת שעות לאחר שכדורגלן העבר אלי אוחנה ויתר על שריון בעשיריה הראשונה.


בהודעה שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו כתב דיין: "זה עתה דחיתי את הצעתו של יו״ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט, לקדם אותי למקום ה-17 ברשימת המועמדים , אף שהמקום יכול להיות ריאלי. באותה הזדמנות ביקשתי ממנו להסיר את שמי כלל מהרשימה. אני מאחל לאביחי בוארון, שיוותר עקב כך במשבצת זו, שיזכה להיבחר לכנסת ישראל ולהרבות בפעילות פרלמנטרית ברוכה". עוד הוסיף: "כמו כן, אני מאחל הצלחה לרבנית יהודית שילת שתתפוס עתה את מקומי ברשימה. את נימוקי הכרעותי אלה אשתף עם הציבור בהמשך". 

אך לאחר ההודעה הזאת, הגיעה התגובה החריפה של הבית היהודי לדברים שנאמרו. בהודעה אותה הוציאה המפלגה נכתב כי "דני דיין הודיע כבר לפני מספר ימים בכתב כי יילך למפלגה אחרת לאחר שלא נבחר. לאחר שסורב ביקש לחזור לבית היהודי למקום גבוה אך הוצע לו להסתפק במקום ה-17".