צ'לסי מארחת כעת את מנצ'סטר סיטי (חי בספורט1 וב-HD) במשחק העונה בפרמייר ליג בין המוליכה לסגניתה. 

הרבה שאלות מעניינות מעלה המפגש המרתק הזה: האם לואיק רמי ייכנס לנעליים של דייגו קוסטה, החלוץ הטוב בליגה כיום שהורחק לשלושה משחקים? איך הסיטיזנס יסתדרו ללא יאיא טורה, השחקן הכי חשוב שלהם המשחק עדיין באליפות אפריקה ואיך יתקבל פרנק למפארד בסטמפורד ברידג' אחרי שזכה עם הקבוצה ב-13 תארים וכבש בה 211 שערים? צ'לסי גם חסרה את פליפה לואיז שנפצע נגד ליברפול. בראניסלב איבנוביץ' שנפצע אף הוא וכבש את שער הניצחון, פתח בסוף. ססק פברגאס בספק גדול ונראה כי יפתח על הספסל.
צ'לסי מקדימה את סיטי ב-5 נקודות וניצחון יעלה את הפער לשמונה נקודות בדרך לאליפות של הבלוז, אבל צ'לסי יודעת שהיא סטתה מהמסלול לאחרונה, וקשה להתעלם מההפסד בליגה לטוטנהאם 5:3 ולברדפורד מליגת המשנה בתוצאה 4:2 בגביע האנגלי. 

הויכוח הגדול ביותר לקראת המשחק הוא לגבי פרנק למפארד. ג'יימי קארגר כתב בטור שלו ב'דיילי מייל', כי הוא לא היה חותם בסיטי. "למפארד טעה כשחתם בקבוצה אחרת בפרמייר ליג, כי בשביל מה הוא היה צריך לעשות את זה. למשוך את הקריירה שלו עוד עונה?", כתב.
לעומתו, הארי רדנאפ אומר שלאמפרד לא עשה שום דבר רע: "הוא צריך להינות מקבלת הפנים הכי טובה שיכולה להיות. הוא הוא עשה רע? הוא שיחק עבור צ'לסי אלוהים יודע כמה שנים והוא אחת האגדות שלה. צריכים לתת לו כבוד". 
דיוויד ג'ונסטון, דובר של אוהדי צ'לסי, אמר כי אכן יש כמה אוהדים שכועסים על למפארד שסגר בסיטי. "יש כמה שרואים בו בוגד, אבל בטוח שיקבל את הכבוד המגיע לו. אם יהיו אוהדים שישרקו לו בוז זה יכאיב לו ויכאיב גם לאוהדי צ'לסי שעדיין אוהבים אותו. בטוח שצ'לסי היתה צריכה לעשות יותר לתת לו ג'וב לכל החיים".
מנג'ר הסיטי, מנואל פלגריני, תקף את ז'וזה מוריניו שטען, כי יש מסע נגד צ'לסי מצד השופטים ואמר לו שאין לו מה לדאוג: "אני מקווה מאוד שבליגה הכי טובה בעולם אין קונספירציה נגד אף אחד. אם זה קיים, אז לזכות בתואר בליגה הזאת לא נחשב, כי הכל אורגן מראש".  
סיטי לא גילתה באחרונה יכולת טובה במשחקיה ולא ניצחה בשלושת משחקיה האחרונים בכל המסגרות כולל הדחה מהגביע האנגלי מול מידלסברו מליגת המשנה. הבלוז יכולים גם להתעודד מכך שביחד עם ארסנל, הם ניצחו הכי הרבה את סיטי בפרמייר ליג - 22 ניצחונות.
בשלושת המפגשים האחרונים בין צ'לסי וסיטי הבלוז לא נוצחו. משחק הליגה האחרון הסתיים ב-1:1 עם שער דרמטי של פרנק למפארד בדקה ה-83. 
מהלך המשחק:
דקה 24: מילנר חוטף כדור ומעביר לאגוארו. הארגנטינאי חודר מצד שמאל של הרחבה, ובועט עם אותה רגל, החלשה שלו, לפינה הקרובה. קורטואה לא מתקשה להדוף.
דקה 30: רמי העביר כדור רוחב מאגף שמאל, הזאר פתח רגליים והשאיר לאוסקר שעל סף הרחבה בעט עם רגל שמאל חלש וישר לידיים של הארט.
הרכבים
צ'לסי: קורטואה, איבנוביץ', זומה, טרי, אספיליקווטה, רמירז, מאטיץ', וויליאן, אוסקר, הזאר, רמי
מנצסטר סיטי: הארט, סניה, קומפאני, דימצ'ליס, קלישי, פרננדו, פרננדיניו, מילנר, סילבה, נאבס, אגוארו