רובין וויליאמס נטל את חייו לפני כמעט חצי שנה, אך כעת מתברר שבני משפחתו לא מסכימים על דרך חלוקת הרכוש שהותיר, למרות שהשאיר צוואה מפורטת.



אלמנתו של הקומיקאי המנוח פנתה לבית המשפט בסן פרנסיסקו והאשימה את ילדיו משני נישואיו הקודמים, שלקחו חפצים ללא רשותה. בנוסף, היא מבקשת להחריג את תכולת ביתם המשותף מהדברים שהוא ביקש שיועברו לילדיו, כמו תכשיטים ופריטים נוספים.

בנובמבר פורסם במגזין "פיפל" כי וויליאמס הותיר את הונו בקרן נאמנות המיועדת לילדיו, אך גם דאג להבטיח שאשתו תקבל סכום שיבטיח את מחייתה. לפי הצוואה האחרונה שהותיר וויליאמס, שהוגשה ב-15 לאקוטובר, הוא הורה "לתת את כל הוני ונכסי בנאמנות" לטובת קרן רובין ויליאמס, אותה רשם לטובת ילדיו: זאק בן ה-31, זלדה בת ה-25, וקודי בן ה-22. המסמך מראה כי הקרן הוקמה ב-2009, והיא מעניקה את הרכוש לכל ילד בשלושה שלבים: שליש בגיל 21, מחצית מהנותר בגיל 25, ואת היתר בגיל 30. 

וויליאמס חתם על הצוואה ב-31 לינואר 2011, ואז גם הבטיח כי המוציאים לפועל של הצוואה ימלאו את ההתחיבויות לאשתו, לה הוא נישא 10 חודשים מאוחר יותר, בהתבסס על הסכם הממון שעליו חתמו עם נישואיהם.
ילדיו של השחקן זוכה האוסקר טענו בתגובה ששניידר זורה מלח על הפצעים כשהיא מנסה לשנות את הסכם הנאמנות ולגנוב מהם את בגדיו של אביהם וחפצים אישיים נוספים. עורכי דינם של הילדים אמרו כי "ליבם נשבר" מכך ששניידר, שהיתה נשואה לוויליאמס פחות משלוש שנים, פועלת בניגוד לרצונו. 
מנגד, נציגה של שניידר, עו"ד ג'יימס וואגסטף, אמר שכל מה שמרשתו מבקשת הוא לקבל הדרכה מבית המשפט לגבי משמעות של חלק מהסעיפים בנאמנות של הילדים.
וויליאמס (63) התאבד בתלייה בחודש אוגוסט האחרון, לאחר שסבל במשך תקופה מדיכאון. מותו הכה בהלם את הוליווד ושחקנים רבים התאבלו על מותו הפתאומי.