יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, אסר היום (רביעי) על מפלגת ישראל ביתנו לחלק גיליונות של השבועון הצרפתי "שארלי הבדו". את העתירה בנושא הגיש ח"כ אחמד טיבי.

לדברי השופט, מדובר במקרה של "תעמולת בחירות הקשורה במתן מתנות", דבר האסור לפי החוק. בנימוקי ההחלטה כתב יו"ר הוועדה כי יש לזכור שמדובר בגיליון חגיגי. "נוכח הרקע שהוביל ליצירתו, סביר כי חלק מהציבור יהיה מעוניין לרכוש אותו, וכי בעתיד הם אף יחשבו כפריט אספנים". 
בנוסף, כתב השופט, הגיליון אמור להיגע בתוך עטיפה עליה יוטבע שמה של מפלגת ישראל ביתנו, "דבר שמהווה תעמולת בחירות באופן ברור".

בשבוע שעבר הנחה יו"ר ישראל ביתנו את פעילי המפלגה לרכוש אלפי עותקים של הגיליון המיוחד ולחלק אותם בחינם לציבור. זאת בתגובה להחלטת רשת סטימצקי לבטל אירוע מכירות שתוכנן בעקבות מחאה של מוסלמים. 
ליברמן אמר אז: "לא ניתן להפוך את ישראל למדינת דאעש, לא נאפשר לאיסלאם הקיצוני להלך אימים ולהפוך את מדינת ישראל למדינה שנכנעת לאיומים ופוגעת בחופש הביטוי". 
ליברמן אף התייחס לאזהרה ששיגר ח״כ מסעוד גנאים לנתניהו, על כך ש״המדינה ורשת ההוצאה לאור יהיו אחראיות לתוצאות״ אם תמכור סטימצקי את השבועון הצרפתי. "זוהי חצייה של קו אדום נוסף של הנהגת הציבור הערבי בישראל", אמר ליברמן.