התקפה חריפה של יו"ר ישראל ביתנו, שר החוץ אביגדור ליברמן, על שר הביטחון משה (בוגי) יעלון בעקבות ביקורת שהשמיע יעלון על דרישתו של ליברמן לקבל את תיק הביטחון.  

בעת שהגיש הבוקר (שני) עתירה לבג"צ נגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית למנוע ממנו לחלק לבוחרים שלו את המגזין "שרלי הבדו" התייחס לדברים ואמר: "אני לא שמעתי עקיצות/ בוגי היה חייל מצוין, אבל כשר ביטחון לצערי אף אחד לא לוקח אותו ברצינות. לא שכנינו הערבים, לא חמאס, לא חיזבאללה ואפילו לא האמריקאים.
"בסך הכל הוא הצטיין עד היום בפליטות פה ואחר כך בריצה להתנצל מול האמריקאים. אני אלא חושב שכל ההתנהלות שלו מול חמאס, מול חיזבאללה ומול ארצות הברית הביאו כבוד למדינת ישראל ולא הוסיפו להרתעה שלנו ולא לעוצמתו של צה"ל".

אמש עקץ יעלון את ליברמן ואמר: "ביטחון זה מעבר לסיסמאות. זה לא עניין של ספינים, אלא של עבודה קשה וניהול הדברים באחריות ושיקול דעת, בלי התלהמות ובלי סיסמאות של 'נכבוש את זה ונמוטט את זה'".

"ההחלטה לא לחלק את העיתון - כניעה לטרור"

כאמור, ליברמן הגיע הבוקר לבית המשפט כדי להגיש עתירה לבג"צ נגד החלטת יו"ר ועדת הבחירות המרכזית השופט סלים ג'ובראן לאסור עליו לשלוח את גיליון השבועון הסטירי הצרפתי "שארלי הבדו" ביחד עם חומר תעמולה לבחירות בטענה כי מדובר במתנה אסורה.

"אנו מגישים היום עתירה לבג"צ נגד החלטת השופט ג'ובראן על פסילת הרצון שלנו לחלק את 'שארלי הבדו' לכל אחד שרק ירצה לראות ולהזדהות וללתת ביטוי לאותו נושא של חופש הביטוי והדמוקרטיה", אמר ליברמן.

"אנו חושבים שההחלטה לא לחלק את השבועון גם על ידי רשת החנויות" (סטימצקי א.ב.) "וגם על ידי ועדת הבחירות המרכזית היא כניעה לאלימות, לטרור ולסחיטה באיומים", הוסיף ליברמן.

הוא אמר כי לו אישית אין סימפטיה  מיוחדת לשבועון הסאטירה הצרפתי, שלדבריו פרסם לא אחת קריקטוריות נגד מדינת ישראל, יהודים ויהדות אך הוסיף: "אני חוזר לביטוי הידוע של וולטר ש'אני לא מסכים אתך אבל אני מוכן למות כדי שתוכל להביע דעתך'. זה חייב להיות עקרון. גישה סלקטיבית לחופש הביטוי היא אחת הרעות של השמאל הישראלי. אני בטוח שבג"צ יקבל את העתירה".