קובי מידן ומועדון ״זאפה״ בהרצליה לוקחים את עניין השיחות הבין־אישיות ומשדרגים. מידן, מראיין מיומן ומוכשר, כבר הוכיח את כישוריו ביצירת תחושת אינטימיות עם מרואייניו. אבל הפעם זה אחרת כי זה יקרה בלייב, על במה אחת עם דמויות מפתח מרכזיות בתרבות והחברה הישראלית.



כל זה יתרחש בשבועות הקרובים במסגרת סדרת מפגשים משוחחים, תחת הטייטל "מדברים בזאפה״. הפרק הראשון בסדרה יצא לדרך בראשון הקרוב (15 בפברואר) עם יובל דיסקין, ראש השב״כ בדימוס.



הסדרה, שתתפרש על פני תשעה מפגשים, תארח, בין השאר, את שלמה ארצי, אתגר קרת, אביתר בנאי, אילנה דיין, ירון לונדון, הרב יובל הכהן אשרוב, פרופ' רון שחר, רביב דרוקר ופרופ' דן אריאלי. כל המשתתפים בסדרה ידברו מנקודת מבטם האישית על מגוון נושאים, וישתפו ברגעים פרטיים ותובנות מתחום עיסוקיהם ומחייהם.



קובי, איך נולד הרעיון?


״זה לא היה רעיון שלי, אלא של טדי הפקות. הרעיון היה ליצור אפשרות חדשה. מצד אחד - הרצאה, נושא, דיבור; מצד שני - משהו לא פרונטלי בעל אופי של בילוי. נראה לי מרתק להציע את זה לאנשים שנוהגים לפקוד את הזאפות. מדובר באנשים שונים בתכלית אלו מאלו. בגלל הראשוניות, הלכנו לרוחב. ייתכן שבעתיד נתמקד בנושא אחד, או בפורמט אחר. הכל פתוח״.



יש מפגש שאתה מצפה לו יותר מאחרים?


״מעניין אותי, באמת ובתמים, לשמוע את כל האנשים הללו. את חלקם כבר ראיינתי. ובכל זאת, כאן אני לא מראיין, אלא מארח. מה יקרה אחרי שהסדרה הנוכחית תסתיים? סביר להניח שנמשיך עם אישים אחרים. תלוי איך זה יתפתח״.



"מדברים בזאפה׳׳. מפגש ראשון, יום א', 15.3. פתיחת דלתות: 19:45. תחילת האירוע: 21:30. מועדון זאפה הרצליה, מדינת היהודים 85, הרצליה פיתוח.