> איפה אתם הייתם כשאסתי גינזבורג ועדי קייזמן הביאו לעולם את בנם המשותף הראשון? סבא אריה גינזבורג, למשל, שנמצא בסכסוך כספי ממושך עם בתו, כלל לא שמע את החדשות והיה המום להתבשר עליהן מליאורה.



אריה, מזל טוב! ראית כבר את התינוק?


״סליחה?״.



זה לא אריה גינזבורג, אבא של אסתי?


״זה אריה גינזבורג. על מה את מדברת?״.



רציתי לדעת אם כבר ראית את התינוק.


״מה ראיתי?״.



את הנכד שלך.



״אני לא יודע על מה את מדברת. פעם ראשונה שאני שומע על זה״.



רגע, אתה לא אבא של אסתי?



״אני כן״.



אז אתה לא יודע שנולד לך נכד?



״מזל שאת מספרת לי על זה״.



אתה אמיתי?



״מאוד אמיתי״.



נולד בבוקר תינוק, בן.


״טוב. שמחתי לשמוע. תודה רבה״.



איך אתה לא יודע שנולד לך נכד?



״הוא אסר עליה להיות בקשר איתי. לא חשוב, תודה שהודעת לי״.




> חדשות מרעישות מבית ראש הממשלה: שרה נתניהו, הגברת הראשונה בשבילכם, החליטה להיפטר מתוספות השיער, שאותן הלחים לראשה הספר אופק אהרוני, במספרה באזורי חן בתל אביב.



אהרוני, כמה עולות תוספות שיער?



״איני מתראיין על כל מה שקשור בלקוחותי. שיהיה לך יום מצוין״.




> למכירה, טרום אכלוס: טריפלקס במגדל השופטים במרכז תל אביב, עם בריכת שחייה, ג׳קוזי, ספא פרטי, מערכת אקלים, מערכת הצללה חשמלית ומעלית פרטית. כל זה תמורת 150 מיליון שקל. המעוניינים מוזמנים לפנות לגברת שרי אריסון, שהחליטה לוותר על חיי השכנות לצד אהוד ברק ונילי פריאל, תמי ויהודה רווה, איתן רף ואחרים. דוברת קבוצת אריסון, מיכל גורביץ', מסרה בתגובה: ״אני לא מגיבה על חייה הפרטיים של גב' אריסון״.




> ועוד קצת נדל״ן: כוכבת ״מעושרות״ ואשתו של ח״כ יובל צלנר, דפנה שחר, רכשה לעצמה דירה בפורט לודרדייל שבמיאמי, עם דיל שכולל 9% תשואה שנתית. את העסקה עזר לה לגבש עו״ד יובל זיו, הבעלים של חברת הנדל״ן הישראלית פסיפיק הולדינגס.



שחר, לאן לשלוח חמסה עם ברכת הבית?



״ממי קיבלת את זה?״.



מאחד המקורות שלי. זה אייטם טוב.



״אייטם טוב? שייכנסו לי לכיס?



למה דווקא השקעת חוץ? ״אני לא משקיעה רק בחוץ״.




> שבת שעברה, אירוע שבתרבות בקריית ביאליק. צחי הנגבי מוזמן ומגיע, אבל נוטש בזעם בטענה שתואמה לו שעה שגויה. לא נורא, נשארו יאיר לפיד, יואב גלנט והמנחה, יואב לימור.



הנגבי: ״אכן. אני ממעט להופיע בשבתרבות בשל העובדה שאני וילדי מבקרים אצל אמי בת ה-89 בשבתות. לבקשתו האישית של ראש העיר קריית ביאליק הסכמתי להגיע לעירו, לפאנל פוליטי בשבת בשעה אחת־עשרה בבוקר. הגעתי בשעה היעודה, אך להפתעתי נאלצתי לצפות במופע יחיד של חצי שעה תמימה עם יאיר לפיד. הובטח לי שאעלה לבמה מיד לאחריו, אך ההבטחה הופרה על ידי המנחה שהזמין לבמה את יואב גלנט לעוד חצי שעה. לפיכך נאלצתי להבהיר לקהל שעלי לשוב לירושלים וכך עשיתי״.



לימור: ״הפרטים תואמו מראש עם כל המשתתפים באירוע. הצטערתי, וכמוני רבים בקהל, שח״כ הנגבי לא השתתף באירוע ושלא ניתנה לנוכחים הזדמנות לשמוע את דבריו״.



> מאז שחזר בו ופרש ממפלגת הבית היהודי, אלי אוחנה מסרב להתראיין ומעדיף להתמקד בנבחרת הנוער שלו. ליאורה בכל זאת החליטה לנסות את מזלה.



אלי, הייתי רוצה לקבוע איתך ראיון כדי לשמוע מה יש לך להגיד על הסאגה הפוליטית הקצרה. האם החתונה שלך ושל עדי גלסקה הייתה תוצאה של לחץ מנפתלי בנט בכדי ליישר קו עם המדיניות של הבית היהודי? ובכלל, פרשת בלי לומר מילה ומעניין אותי לשמוע מה יש לך לומר.



״אבל אותי זה לא מעניין. לילה טוב״.