״איחוד המפלגות הערביות חשף את פרצופן האמיתי והיום ברור שלכולן יש מטרה אחת: להרוס את מדינת ישראל", כך אמר הבוקר (שבת) שר החוץ, אביגדור ליברמן.

ליברמן, שדיבר באירוע שבתרבות בבאר שבע, אמר עוד: "הסוגייה של ערביי ישראל ויחסם למדינה הפכה לבעיה אמיתית. לכן צריך הסדר אזורי כולל שיפתור את כל הבעיות שאנו מתמודדים עימן כחלק מעסקת חבילה אחת: מדינות ערב, פלסטינים וערביי ישראל. ללכת רק על הסדר בילטראלי מול הפלסטינים זה טירוף. תפקידנו הוא לדאוג ליהודים לא לפלסטינים ולכן צריך לפתור את כל הבעיות במקביל".

שר החוץ התייחס גם למצב בדרום. לדבריו, 
סיבוב נוסף מול חמאס הוא רק עניין של זמן ומדינה נורמאלית לא יכולה לקבל זאת.



"לא יכול להיות שבכל שנתיים צריך לעשות עוד מבצע צבאי", אמר ליברמן והוסיף: "אם רוצים לשנות זאת ושנוכל לחיות כאן בשקט, צריך לשנות את מאזן האימה מול אוייבינו. צריך להבהיר להם שמי שיפעל נגדנו לא ימצא את עצמו מתחת לאדמה בבונקר אלא מתחת לאדמה בקבר. גם בארוע שהיה מול החיזבאללה היינו צריכים להגיב כמו שהגיבו הירדנים מול דאעש".

עוד אמר יו"ר ישראל ביתנו כי במבצע ״צוק איתן״, אזרחי ישראל למקלטים ונלחמנו במשך 50 ימים ומה התוצאה? שהחמאס ממשיך לירות. אמרתי מה צריך לעשות תוך כדי המבצע ואחריו. לו זה היה תלוי בי הם לא היו יוצאים מהבונקר אחרי 50 יום אלא נשארים בקבר מתחת לאדמה. לא יכול להיות שאנו סופרים 70 הרוגים ואלפי פצועים והמדינה משותקת. דעתי הייתה ברורה והשמעתי אותה,.