יו"ר "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, פירסם היום (ראשון) בעמוד הפייסבוק שלו סרטון חדש, תחת הכותרת "הגיע הזמן לשים לזה סוף".
הסרטון של ליברמן- "חייבים לשים לזה סוף"

בסרטון שפירסם, שמתחיל במשפט "הסתה נגד המדינה", משולבים קטעי וידאו של ח"כ אחמד טיבי, ח"כ חנין זועבי, ח"כ ג'אמל זחאלקה, ח"כ טלב אבו-עראר וח"כ מסעוד רנאים, מאשים אותם ליברמן בהסתה נגד המדינה. טיבי ורנאים נראים בכנסת, בהצעת חוק הסדרת התיישבות הבדואים בנגב, כשהם קורעים מסמכים הקשורים להצעת החוק ושופכים עליהם מים. "הגיע הזמן לעשות לזה סוף", מכריזים בסרטון.

כזכור, ביום חמישי האחרון, ועדת הבחירות החליטה לפסול את מועמדותה של חנין זועבי ברוב של 27 בעד מול שישה נגד. ליברמן התייחס להחלטה ואמר: ״אני שמח שוועדת הבחירות קיבלה את עמדתה של ״ישראל ביתנו״, ומקווה שהפעם בית המשפט העליון לא יחזור על הטעות שנעשתה עם עזמי בשארה ולא יאפשר לתומכת המחבלים וסייענית הטרוריסטים מהמרמרה להתמודד בבחירות לכנסת של המדינה היהודית״.

בהתייחס לכך, זועבי אמרה: "לא הבנתי במה מאשימים אותי. אנו לא חושבים שמדינה יהודית יכולה להיות דמוקרטית. תראו מה קורה פה. המציאות היא עדות לכך. לוין ומילר לא הביאו אפילו ציטוט אחד שבו אני קוראת למאבק מזויין כי אין. אני דווקא דוגלת במאבק עממי. אני ובל"ד מתנגדים לפגיעה באוכלוסיה אזרחית. בנוסף, אני מצהירה שהמאבק העממי כמו גם הלחץ הבינלאומי הם דרכים לגיטימיות". 

זועבי הוסיפה: "מה עוד הרגיז את ליברמן? שאני תומכת בלחץ בינלאומי. לחץ כזה מול ממשלה סרבנית הוא האופציה היחידה. אני קוראת ללחץ בינלאומי מעל במת הכנסת. אכן אני קושרת בין אלימות לכיבוש שהוא מקור מעגלי הדמים. זו עמדתי. זו עמדת הקהילה הבינלאומית".