יממה לפני פרסום דו"ח המבקר בעניין הוצאות מעונות ראש הממשלה העלה אמש ראש הממשלה לעמוד הפייסבוק שלו סרטון של יועץ העיצוב מושיק גלאמין  שצולם במעון הרשמי של משפחת נתניהו, ברחוב בלפור בירושלים, ושנועד להראות עד כמה מצבו של הבית רעוע ובניגוד לתמיד הוא אינו "ארמון פאר".

מחר אחר הצהריים אמור מבקר המדינה לפרסם את דו"ח הביקורת המלא על הוצאות מעונות ראש הממשלה. במקביל יפורסם דו"ח על הוצאות בית הנשיא
בתקופת הנשיא שמעון פרס. הסרטון של מושיק גלאמין נועד, כך נראה, להקדים תרופה למכה.

"הזמנו את מושיק גלאמין לתת חוות דעת מקצועית, אובייקטיבית ובלתי תלוייה, על התנאים במעון ראש הממשלה. זה מה שיצא", נאמר בכיתוב שהוצמד לסרטון באורך כ-15 דקות בעמוד הפייסבוק של נתניהו.
"נפלה בחלקי הזכות לסייר באחד הבתים המעניינים שיש" מקדים גלאמין ואומר. בכניסה ממתין לו ראש הממשלה שאומר: "תוכל לראות את הבית במלוא ההתקלפותו. קצת שונה ממה שמתארים בחוץ כפי שתראה".

נתניהו אומר כי הוא ממהר לעבודה ומפקיד את גלאמין בידיה של רעייתו, שרה, שעורכת לאורח מסייר במשכן.  גלאמין מסייר בבית ראש הממשלה שומע את הסבריה של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, שאומרת כי  "יש בבית דברים משנות ה-90" וכי השטיח שבחלל הכניסה נקנה עבור נשיא ארצות הברית ברק אובמה, לאחר שבשטיח שהוצב שם לפני כן "היו חורים גדולים". 
לדבריה: "פעם אחת החור היה מאוד לא לעניין וראש הממשלה ביקש מאחד המאבטחים לעמוד קצת ולהסתיר אותו", צחקה. נתניהו הדגישה באופן כללי ביחס לדירה כי "הכל קיים הרבה הרבה שנים".
המצלמה מסיירת בחדרי הבית ועוברת על הפגמים במשכן כשגלאמין מעיר את הערותיו המקצועיות וגם הערות מחמיאות לשרה נתניהו כמו למשל "את הכי משפחתית שיש" או "אני נותן לך את הקומפלימנט על החמימות והעיצוב".
בחדר העבודה של הגברת נתניהו היא מספרת לגלאמין כי "הדלתות פה קצת חורקות" וזר הפרחים בחדר נותר שם במשך מספר שבועות, מאז ביקור ראש ממשלת יפן..
גלאמין, הזוכה לליווי של הגברת נתניהו לאורך כל חדרי הבית, אינו פוסח גם על הסלון ושם הוא מקבל הסבר כי ראש הממשלה ורעייתו קיבלו אישור להחליף את ריפוד הספות לכבוד ביקורו של נשיא צרפת. "היו כאן כתמים שאנשים שתו קפה ונשפך – בלתי ניתן לניקוי. הנשיא אובמה ישב כאן לצערי, עם כל הכתמים של הקפה. נשיא צרפת הגיע אחרי אובמה ורק אז הגיע האישור".
בהמשך הסרטון מציגה שרה נתניהו רעיון שהגתה ושנועד לצרכי חיסכון: "זר פרחים שקיבלנו לפני שנתיים לראש השנה, עם רימונים ופרחים – החלטנו לייבש את הרימונים ואז זה חוסך ולא צריך לקנות". בהמשך הגיעו גלאמין ונתניהו לשולחן האירוח של בני הזוג ונתניהו סיפרה כי אחת המנורות נשברה. "יש אחת שבורה שכמעט נופלת ואחת שהצליחו להדביק", סיפרה.
גלאמין, המוכר מתוכנית הטלויזיה "באנו לחדש לכם" מסייר גם בחדרו של ראש הממשלה בנימין נתניהו ועל מצב החדר הוא אומר כי הוא "סובל מאותה בעיה של הבית: בהתחלה נכנסים וזה נראה מרשים עם הספרייה. עכשיו אני קולט שהיא גם משנות ה-50 וכבר קופצים לי המזגן שתלוי לא קשור".
"איך לא מתקשרים ואומרים 'חבר'ה, להחליף וילון בשבוע הבא, להחליף ידיות לדלתות השבורות, לתקן את הרטיבות", מחווה גלאמין את חוות דעתו המקצועית. הגברת נתניהו, כמו על פי שאלה המורמת להנחתה, משיבה: "אין מצב, אני פשוט המומה שאני עכשיו רואה את זה כי לרוב זה ככה מוסתר. לפעמים יש דברים כאן שמוסתרים ואתה לא רואה".
בהמשך מסייר גלאמין גם במרפסת וגם במטבח ומעיר את הערותיו על המצב העגום של המשכן.  "ראש הממשלה מקבל כאן אוויר ואורחים ובקטריות. הבקטריות יושבות מעל הפודיום של מסיבות העיתונאים", אמרה הגברת נתניהו והיא אף מייעצת לגלאמין מאיזה זווית צילום כדי לצלם את הדפקט בחדר: תמיד בעלי אומר 'בוא נתפוס את הזווית שלא יטפטף עלינו מים. זה ממש מפחיד בייחוד כשזה בא מתוך טחב".
 
גם במטבח ניכרים על פי הסרטון סימני עזובה מחפירים. גלאמין מצביע על ציפוי הארונות המתקלף ועל כך אומרת לו שרה נתניהו:  "זה המטבח המדהים. במטבח הזה מגיעים  שגב, קדוש, לבשל לראשי מדינות ואני לא אגיד לך מה הם אומרים על זה".
באקורד הסיום, בטרם הוא עוזב את מעון ראש הממשלה, לאחר שהתרשם ממנו לרעה, מזהירה שרה נתניהו את האורח הקרוא עם המצלמה מפני המפגש עם דלת היציאה כדי ש"הידית לא תישאר לו ביד".