התחיל סערה גדולה, ונגמר בקול ענות חלושה. הליכוד נאלץ לסגת מאחד הקמפיינים המרכזים של מערכת הבחירות שלו לאחר שהודיע לבית המשפט המחוזי בירושלים כי החליט למחוק את עתירתו נגד ארגון V15 בשל הקושי למצוא ראיות הקושרות בין פעילות הארגון לבין המחנה הציוני ומרצ.
החלטת הליכוד באה בעקבות המלצתו של השופט צבי סגל לבא כוח הליכוד, עו"ד דוד שמרון, למשוך את העתירה בשל הקושי למצוא ראיות לטענות הליכוד. השופט נתן אתמול לעו"ד שמרון אורכה של 24 שעות והיום הודיע בא כוח הליכוד לשופט כי הוא מקבל את הבקשה ומוחק את העתירה.

מהליכוד נמסר בתגובה: "תנועת הליכוד קוראת לגורמי החקירה והבדיקה להמשיך במלאתכם במטרה להתחקות אחר מקורות המימון של קמפיין השמאל הנתמך על ידי ארגוני שמאל קיצונים המבקשים להחליף שלטון בכסף . לא ניתן לפרשת העמותות 2 לעבור בשתיקה".
"צר לנו על ביבי שיצטרך לחשוב עכשיו על ספין חדש כדי שחלילה אף אחד לא ידבר על הכישלונות שלו בביטחון, ביוקר המחיה ובדיור", מסרו בתגובה במחנה הציוני. "לא נופתע אם מחר בבוקר נתעורר למסיבת עיתונאים של נתיניו של רה"מ בה יוצג השלג כקנונייה של המחנה הציוני להפלת שלטון נתניהו. ככה זה עם ביבי, ככל שהוא יורד בסקרים הוא עולה בשקרים". 

ארגון V15 אמר בתגובה: "מה שהתחיל במסיבת עיתונאים הזויה ומופרכת הסתיים היום בהודעת כניעה מביכה של הליכוד לבית המשפט המחוזי בירושלים. ההחלטה של הליכוד לסגת מהבקשה לצו מניעה ומהעתירה לביהמ״ש היא עוד חוליה בשרשרת ההפסדים של הליכוד לניצחון 2015 בקמפיין הבחירות. צר לנו שמה שנותר מתנועת הליכוד המפוארת זה הופעה קלושה של פרקליט המשפחה וחבורה צעקנית של חברי כנסת ושרים שמתחנחנת בפני מנהיגם המנותק".
פולי ברונשטיין, מנכ"לית "קול אחד" אמרה: "העובדה שהליכוד משך היום את התביעה מוכיחה מעל כל צל של ספק כי לתביעה ולטענות לא היה כל בסיס משפטי וכל מטרותיהן היו לשרת את צרכי הקמפיין של הליכוד ולמנוע פעילות אזרחית לגיטימית. משיכת התביעה הינה המשך לעמדת היועמ"ש שפורסמה בשבוע שעבר אשר קבע כי אין מספיק ראיות להוצאת צו מניעה. בכוונתנו להמשיך בפעילות החוקית והמשותפת שלנו עם V15 מתוך אמונה אמיתית במטרותיה".