יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, סלים ג'ובראן, דחה את עתירת הליכוד בעניין עמותת V15, שכונתה על ידי המפלגה 'פרשת העמותות 2' וכתב כי "זו עתירה שהחלה בקול תרועה רמה ומסתיימת היום בקול ענות חלושה".

השופט חייב את הליכוד לשלם הוצאות בסך 8,000 ש"ח לעבודה, התנועה, מרצ, ארגון V15, עמותת מולד ולאייל ארד וכן חייב את הליכוד לשלם 8,000 ש"ח הוצאות לקופות המדינה.
כזכור, הליכוד טען בעתירתו וגם במסיבת עיתונאים רבת משתתפים שכינס, כי מספר ארגונים ובראשם V15, משמשים הלכה למעשה כחזית פיקטיבית במטרה להשפיע על ציבור הבוחרים לבחור בבחירות הקרובות במחנה הציוני ובמרצ. כפי שתואר בעתירה: "בסמוך למועד החלטת הכנסת על פיזורה, ביום 9.12.2014, החלו מספר התארגנויות של גופים המכנים עצמם כגופים 'על מפלגתיים' שמטרתם להחליף את ההנהגה הקיימת. ארגונים אלה אשר הבולט שבהם הוא ארגון V15 ולצידו גם פרויקט 61 מבית עמותת מולד משמשים בפועל ככסות לתעמולה פוליטית מובהקת בניצוחם ותוך סיועם הפעיל של פעילים פוליטיים במפלגות העבודה ומרצ".


השופט מתח בהחלטתו ביקורת על הליכוד ותהה האם היה בכלל מקום להגיש את העתירה: "עתירה זו, שהחלה בקול תרועות רמות, מסתיימת היום בקול ענות חלושה. אמנם, בסופו של יום, במסגרת העתירה נדרשה הכרעה לגופה. אולם - חלקה העיקרי (ביחס לסוגיית המימון) - נזנח על ידי הליכוד תוך כדי ההליך שבפניי; ובימים האחרונים - גם אותו חלק נזנח בהליך שהוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים. מבחינה דיונית, אופן התנהלותה של העותרת, כפי שפורט בהחלטתי, מעלה את השאלה האם היה כלל מקום להגיש את העתירה מלכתחילה".

מהליכוד נמסר בתגובה: "אנחנו מכבדים את החלטתו של יו״ר ועדת הבחירות. עם זאת, כפי שציין בית המשפט המחוזי בהחלטתו, יש בחומר הראיות כדי לקיים קשר לכאורה בין המחנה הציוני ו V-15. אנו קוראים ליועץ המשפטי לממשלה, יחד עם גורמי החקירה במשטרת ישראל, להמשיך לחקור ולחשוף את מקורות המימון, שיטות העברת הכספים ל v 15, הרוב החדש, פרויקט 61, הדחה 15 וקמפיין הגנרלים- כולם ממומנים בכסף זר וקוראים להחלפת שלטון הימין".
 
מרכז מולד נמסר בתגובה: "מהרגע הראשון לא הייתה שום תשתית עובדתית לעתירה השקרית של הליכוד. המטרה שלה הייתה אחת ויחידה: להטיל פחד על ארגונים שמעבירים ביקורת לגיטימית על השלטון. ניסיונותיה של מפלגת הליכוד להסיט את תשומת הלב הציבורית מנושאי המהות מביכים עד מאוד. מוטב יעשו ראש הממשלה ואנשיו אם, לשם שינוי, יעסקו בדאגה לרווחת אזרחי ישראל במקום בסתימת פיותיהם. אנחנו מתחייבים להמשיך לחשוף בפני הציבור נתונים ועובדות על המערכת הפוליטית בישראל. אם נתניהו מתקשה להתמודד עם המציאות, הוא מוזמן לעלעל בנעימים ב'ישראל היום'".

מארגון V15 נמסר בתגובה להחלטת יו"ר ועדת הבחירות: "היום הוכח באופן סופי שראש הממשלה והליכוד עסוקים אך ורק בייצור ספנים על מנת להסיט את סדר היום הציבורי מנושאים עקרוניים כמו כלכלה, חברה וביטחון, בהם אין להם תשובות ופתרונות. העובדה שמשפחת נתניהו ותנועת הליכוד סומכים את ידיהם על משרד עורכי הדין 'שמרון-מולכו' בנושאים הרגישים ביותר למדינת ישראל חייבת להדיר שינה מכל ישראלי שטובת המדינה עומדת לנגד עיניו".