במחנה הציוני דוחים את קריאתו של השר ישראל כ"ץ (ליכוד) ליו"ר המחנה הציוני, יצחק (בוז'י) הרצוג, להצטרף בשבוע הבא לנסיעת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לארצות הברית.

השר ישראל כ"ץ הפנה הבוקר (שלישי) קריאה פומבית להרצוג לגלות עמידה מאוחדת בהתנגדות להסכם הגרעין המתרקם עם איראן:  "עכשיו זה ברור - נתניהו צדק. הסכם הגרעין המתגבש עם איראן מהווה סכנה חמורה לביטחון ישראל. יותר ויותר גורמים בארצות הברית, כולל בכירים מהמחנה הדמוקרטי, מבינים ומיישרים קו עם ראש הממשלה".

לדברי כ"ץ, הנסיעה לוושינגטון היא ההזדמנות האחרונה למנוע הסכם גרוע. "אני מזמין את יו״ר האופוזיציה, בוז׳י הרצוג - תשאיר את לבני בבית ותצטרף לנסיעת ראש הממשלה. תייצג קונצנזוס ועמידה מאוחדת ותסייע בהדיפת הסכנה".
בתגובה אמר ח"כ עומר בר לב (המחנה הציוני), כי אין הצדקה לכך שהרצוג יצטרף לנסיעת נתניהו לארצות הברית משום שהנסיעה רק מעמיקה את התריז שנתניהו מנסה לתקוע בין ממשל אובמה לבין הקונגרס. "לא מדובר פה באיחוד כוחות נגד הגרעין האיראני אלא נגד אובמה".

"הדרך שבה נתניהו הולך בשנתיים האחרונות נגד הנשיא אובמה ונגד ממשל אובמה הוכיחה שהיא נכשלה. אנחנו הולכים לקראת הסכם לא טוב עם איראן ובמקום להשפיע על הממשל כדי להביא לכך שההסכם יהיה פחות גרוע לישראל, נתניהו הולך ראש בראש נגד אובמה. זה לא הצליח עד כה וזה לא יצליח גם בעתיד".
גם יו"ר מטה הבחירות של המחנה הציוני, ח"כ איתן כבל, דחה את קריאתו של השר כ"ץ על הסף ואמר: "זה בטח חלק מדף המסרים של הבוקר בליכוד. מדובר בקריאה פטתית ותרגיל בחירות שקוף של הליכוד".
כבל הוסיף: "אין פה בכלל שאלה שאנחנו נעשה את כל הנדרש כדי להיאבק באיום הנשקף מול איראן אבל ברור לנו שכדי להתמודד מול איראן גרעינית צריך לגייס את העולם כולו לצידנו ולא נגדנו. נתניהו השקיע השקעה אדירה בנושא האיראני אבל הוא נכשל לאורך כל הדרך ותחת המשמרת שלו איראן הופכת למדינת סף גרעינית".
"במקום לגייס את הממשל ואת העולם הנאור לצידנו", הוסיף כבל, "נתניהו במדיניותו רק מרחיק אותם מאתנו, ועל כן קריאתו של השר ישראל כ"ץ היא לא יותר מפתטית".