אחד המשחקים המרתקים והמבטיחים ביותר השנה מתקיים בשעה זו בצפון אנגליה, כאשר מנצ'סטר סיטי מארחת את ברצלונה במפגש הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. גם בעונה שעברה נפגשו השתיים בשלב הנוקאאוט במפעל, כאשר הקטאלונים סיימו עם ידם על העליונה עם 1:4 בסיכום המפגשים, כולל ניצחון 0:2 באיצטדיון האיתיחאד. הפעם שחקני "הסיטיזנס" נחושים לתקן את הרושם.

אלופת אנגליה סבלה ממשברון אחרי ההדחה המפתיעה מהגביע האנגלי על ידי מידלסברו ורשמה שלושה משחקים ברציפות בלי ניצחון, אבל בשני האחרונים התפוצצה עם 1:4 בחוץ על סטוק ו-0:5 על ניוקאסל בשבת. ברצלונה לעומת זאת נפרדה בסוף השבוע מרצף של 11 ניצחונות עם הפסד 1:0 מאכזב למלאגה, שסייע לריאל מדריד להגדיל את הפער בראשות "לה ליגה" לארבע נקודות.
מהלך המשחק:

דקה 12 - הגנת סיטי לא מצליחה להרחיק וסוארס בועט מהאוויר כדור שחולף ליד הקרוה השמאלית.
דקה 16, 0:1 לברצלונה - מסי מרים כדור לתוך הרחבה, סוארס משתלט עליו ובועט כדור שטוח לפינה הרחוקה.
דקה 30, 0:2 לברצלונה - מסי מושך חמישה שחקנים ומוסר לג'ודי אלבה שנותן כדור רוחב לסוארס, שמקדים את כולם וכובש את השני שלו.
דקה 44 - דני אלבס מנסה להרים כדור לניימאר, אך הכדור פוגע בקורה ויוצא לחוץ. 
דקה 45+1 - הזדמנות ממשית ראשונה למקומיים. נאסרי בועט מ-12 מטרים, אך טר שטגן הודף.
דקה 50 - כדור קרן של דויד סילבה מצא את סבאלטה שנגח לאחור והשאיר את דז'קו פנוי, אך החלוץ נגח מחמישה מטרים היישר לידיו של טר שטגן.
דקה 69, 0:3 לברצלונה - סילבה משאיר כדור בעקב לאגוארו, החלוץ לא מתבלבל ושולח את הכדור לרשת.
דקה 74 - קלישי מכשיל את אלבס במרכז המגרש ומורק בכרטיס צהוב שני.
הרכבים
מנצ'סטר סיטי: הארט, סבאלטה, קומפאני, דמיצ'ליס, קלישי (הורחק, 74), מילנר, פרננדו, נאסרי (פרננדיניו, 62), סילבה (סאנייה, 78), דז'קו (בוני, 68), אגוארו.
ברצלונה: טר שטגן, אלבה, מסצ'ראנו, פיקה, אלבס (אדריאנו, 75), בוסקטס, רקיטיץ' (מאטייה, 71), אינייסטה, ניימאר (פדרו, 80), מסי, סוארס.