לקראת דוח מבקר המדינה בנושא הדיור שיפורסם הערב (רביעי) כינסו חברי הכנסת מהמחנה הציוני סתיו שפיר ואיציק שמולי מסיבת עיתונאים והפגנה בשדרות רוטשילד ובה מתחו ביקורת על התנהלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וגם של שר האוצר לשעבר יאיר לפיד, כפי שתפורסם בדוח מבקר המדינה. 

ח"כ סתיו שפיר אמרה בכיכר הבימה בתל אביב כי "ביבי כל כך עסוק בבתים שלו שהוא שכח לשמור על הבתים של כולנו. הרפורמה הראשונה בדרך לפתרון בעיית הדיור היא להחליף את נתניהו". שפיר, שלקחה חלק בהנהגת המחאה החברתית בקיץ 2011, נזכרה ואמרה כי "לפני שלוש שנים ביבי עשה הכל כדי לפנות אותנו מהאוהלים ובלי לפתור את הבעיה. עכשיו תורנו לפנות אותו מבית ראש הממשלה ולהתחיל לעבוד למען הציבור הישראלי".
ח"כ איציק שמולי רמז על שיתפרסם בערב ואמר כי "דוח המבקר אומר בצורה ברורה דבר אחד: 6 שנים נתניהו הוא ראש הממשלה שהיה ער למשבר הדיור ופשוט לא עשה כמעט כלום כדי לעצור אותו. אם יש כתב אישום אמיתי שצריך להיות מוגש נגד נתניהו הוא על המחדל הזה ולא רק על נרות ובקבוקים. ביבי הבטיח סופר טנקר של פתרונות וקיבלנו סופר טנקר של כשלונות".




מסיבת העיתונאים וההפגנה של המחנה הציוני. צילום: אבשלום ששוני

עוד אמר שמולי כי "במשמרת שלו (של נתניהו) טסו מחירי הדיור לשמיים ועלו בלמעלה מ-80%, שוק השכירות יצא מאיזון, חוסל הדיור הציבורי ולא נבנתה אפילו דירה ברת השגה אחת. נתניהו הוא הבעיה ונתניהו צריך ללכת. השותף המרכזי לכישלון הוא לפיד, שרץ להצטלם באתרי בניה כדי להאשים את כל העולם. אכלו לי, שתו לי זו לא מנהיגות ולא מדיניות והמחשבה שמה שלא עשה עם 19 מנדטים יעשה עם עשרה פשוט מופרכת. לפיד אמר לצעירים לפני שנתיים לחכות ומי שהקשיב לו איבד יותר מ-150 אלף שקל״.