לפני כחצי שנה, במהלך מבצע צוק איתן, מתח ראש עיריית שדרות לשעבר וחבר הליכוד, אלי מויאל, ביקורת על התנהלותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. התגובה לא איחרה לבוא. בשעת לילה מאוחרת התקשרה שרה נתניהו לבת זוגו של מויאל, מוניק בן מלך, כדי לנזוף בבן זוגה. בן מלך הקליטה את השיחה, שנמשכה יותר מחצי שעה, אולם סירבה לפרסם אותה. בן כספית דיווח על השיחה הזו ב"מעריב" כבר אז.



דבר קיומה של השיחה הזו שהוקלטה, צף ועלה מחדש בעקבות הניסיון להדיח את מויאל מהליכוד לאחר פגישתו עם יו"ר המחנה הציוני, יצחק הרצוג. בניגוד למויאל שמעוניין לשחרר את הקלטת לתקשורת, בן מלך עדיין מסרבת. בן כספית שהאזין להקלטה, מפרסם היום (שישי) במעריב את התמלול המלא. הנה חלק מהדברים הקשים שאמרה שרה נתניהו. סימני הקריאה הרבים נועדו לתאר את הטון שבו התנהלה השיחה, שכללה בעיקר צווחות וצרחות.



שרה נתניהו: "בן אדם לקח על הכתפיים שלו את כל מדינת ישראל, הוא שולח את החיילים לקרב, הוא מתנהג בחוכמה פוליטית נדירה, מדבר עם המנהיגים כל הזמן! הניסיון שלו, החוכמה שלו, ההשכלה שלו, של בנימין נתניהו!! השכלה רחבה, תארים באוניברסיטה, הוא גם קורא ספרים, מבין בכלכלה, בביטחון, במדיניות, הוא מבין בלדבר עם מנהיגי העולם!! איפה האיש שלך, הרי הוא לא מגיע לקרסוליים של האיש שלי, מה, אלי מויאל דיבר פעם עם מנהיגי העולם?! הוא עשה פעם משהו בחיים שלו?? הוא אפילו לא התקבל לרשימת הליכוד!!



איזה הערצה יש אלי, כשרואים אותי. אני לא יכולה ללכת ברחוב, מאות אנשים באים אלי, כולם מוסרים לבעלי אהבה, אומרים לי שהוא ראש ממשלה ענק. ואני הולכת למשפחות השכולות, אני מסתכלת להם בעיניים, אני עושה דברים, והעם אוהב אותי, רק עכשיו חזרתי מעצרת המונית בבית כנסת, וכולם חיבקו אותי ואת ראש הממשלה!! זה פשוט בושה, אני חייבת להגיד, אני שומעת את הקולות האלה, אין אחד בעולם שיילך ויגיד אלי מויאל צודק, אף אחד!! הרי יש גבול לחוצפה.



בעלי עושה דברים חשובים מאוד, המלחמה הזו חשובה פי כמה מעופרת יצוקה, יש שם קרבות כבדים בתוך המנהרות ובשטח בנוי. אני הולכת למשפחות השכולות, לא אלי מויאל!!! אני צריכה להסתכל בעיניים של האימהות כי בעלי שלח אותם לקרב! אני בוכה איתם. ולשבת כמו אלי ולקשקש שטויות, הרי הוא לא יודע על מה הוא מדבר!! אז לא בחרת בו, אז אתה מקנא מקנא מקנא מקנא בו!! הרי הוא לא יהיה ביבי נתניהו, לא יהיה!! יש הרבה שרוצים להיות ראש ממשלה, אבל הם לא מסוגלים, מישהו בעם היה רוצה מישהו אחר חוץ מביבי? אה?!! מישהו בכל המדינה הזו?!! הרי בכל העולם מעריצים את בנימין נתניהו!!! מה עובר עליו??!! איזה מכת אגו מטורפת???!!! את מי העם רוצה להיות ראש ממשלה???!! אותך??? את אלי מויאל??!!! דקה הוא לא יוכל לעשות את הדברים האלה. דקה!!!"



התמלול המלא של השיחה: היום במעריב סופהשבוע