פורים בפתח, ואנחנו כאן לעזור עם כמה הצעות לחג הכי כיפי שיש ללוח השנה שלנו להציע. פורטיס בבארבי, קונצרט פורימי לילידים, ואמנות פמיניסטית. הכי חשוב - שיהיה שמח!




 חיים בסרט

מוזיקה

התזמורת הפילהרמונית הישראלית מעלה קונצרט פורים לילדים


בוקשטיין והמקהלה. צילום:
 אייל נבו 
 
התזמורת הפילהרמונית הישראלית מזמינה את הילדים וההורים לקונצרט פורים מיוחד בניצוחו ובהנחייתו של דוד זבה ובהשתתפות אניה בוקשטיין ומקהלת מורן. בקונצרט יבוצעו קטעים ממגוון יצירות ושירים מתוך מחזות זמר וסרטים אהובים של כל הזמנים, בהם: מלחמת הכוכבים, אוליבר טוויסט, בת הים הקטנה, צלילי המוסיקה, הקוסם מארץ עוץ, מיצירות ביזה, חצ'טוריאן ועוד. הקהל מוזמן לפעילות מוסיקלית מקדימה שתתקיים שעה לפני הקונצרט. במסגרתה, נגני התזמורת יפגשו עם הילדים ויציגו להם מקרוב את כלי הנגינה.
 
יום חמישי 5.3, ב-11:00 וב- 17:30 בהיכל התרבות בתל אביב, כרטיסים ניתן להשיג בטלפון- 1700-70-30-30.
בוחרים בקרחת

מוזיקה

רמי פורטיס מעלה שני ערבי פורים סוערים במועדון הבארבי

רמי פורטיס מעניק הזדמנות חד פעמית להפוך לאזרחי הפורטיסניישן ומכריז: לא צריך לנסוע לסיציליה כדי לקנות מילקי או לברוח מהמשכנתא- פה ראש האומה עובד בשבילך, במלוא הגרון, מצע הבחירות בראשותו של פורטיס קורא לכל אחד ואחת להתגייס לצבא הדיסטורשיין ולהילחם עבור הזכות לבלות עד שקיעתה של הזריחה. בשני ערבים מפוארים יפרוש המנהיג את משנתו, יצרח מעל הבמות ויקרא לכם לדגל, יחד עם המפלגה הנאמנה שלו הוא ינהיג את האומה אל חופש, חירות ושיכרון חושים. ואתם יכולים להצטרף ולהיות פורטיסים מן המניין, כל אזרח מקבל ויזת הנאה מובטחת, אישורי עבודה בריקוד וזיעה, פנסיות הנגאובר ויום חופש לכל דורש שצריך להתאושש מקמפיין הבחירות המופרע בישראל.

5-6 במרץ, פתיחת דלתות חמישי 20:30 ושישי 21:30. כרטיסים www.barby.co.il
המלכה הראשונה שאמרה לא

אמנות

ושתי - הפרק הגנוז, תערוכת אמנות פמיניסטית לכבוד פורים 


פמיניזם והתחדשות יהודית. מתוך התערוכה. צילום: יח"צ


התערוכה, העוסקת בפמיניזם ובהתחדשות יהודית, מציגה פרק נוסף בקורותיה של המלכה ושתי אשר מעמיק, מעשיר וקושר את המלכה הסרבנית לעולמנו באופנים מגוונים. דמותה בתערוכה משתקפת באיורי מגילת אסתר, כנושא עצמאי בציור ובפיסול בדגלי אסתר וושתי, ולבסוף ביצירות עכשוויות בהן מוטיבים משותפים לסיפור המיתי של המגילה. בתערוכה יוצגו שמונה מוצגים כולל עבודת סאונד שנעשו במיוחד עבור התערוכה.
 
אירוע הפתיחה יתקיים ביום שישי 20.3, ב- 11:00, בנווה שכטר, רחוב שלוש 42 נווה צדק, תל אביב. התערוכה פתוחה לקהל הרחב ללא תשלום.