חקירת הפריצה לדירתו של מני נפתלי, אב הבית לשעבר במעון ראש הממשלה, תועבר לטיפול היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) בלהב 433 במשטרה, כך הובהר היום (שבת).



גורם בכיר במשטרה הבהיר ל"מעריב-אונליין" כי הסיבה להעברת החקירה ליאח"ה, הנה כדי לבדוק האם הפריצה קשורה לתלונות שהגיש נפתלי כנגד עובדי מעון ראש הממשלה. הוא ציין כי "בשלב זה אנחנו מתייחסים במשטרה לאירוע הפריצה כאירוע שגרתי לכל דבר. יחד עם זאת, ברור שלנוכח העובדה שמדובר במתלונן בתיק האמור, החומר יועבר להמשך טיפול ביאח"ה".



נפתלי הגיע אמש, סמוך לשעה 19.00 בערב, לביתו שבעפולה. בעת שניסה להיכנס, הבין שהדירה נפרצה ובמקום היה שרוי בא. הוא הזעיק את שוטרי תחנת עפולה, אולם אז נאסר עליו להיכנס לדירה וניתנה ההנחיה כי עליו להמתין עד היום בבוקר, כיוון שחוקרי המז"פ לא עובדים בשעות הערב. "אסרו עליי להיכנס לדירה ולא ידוע לי בשלב זה מה נגנב אם בכלל במהלך הפריצה" אמר נפתלי כשעתיים לאחר שגילה על הפריצה. 



טרם ידוע מתי בדיוק אירעה הפריצה, אולם במשטרה יוכלו לקבל תמונה מלאה הרבה יותר, לאחר שיבחנו את מצלמות האבטחה המותקנות מסביב לבניין. לאחר מכן יגלו האם נגנב מתוך הדירה מסמך כלשהו או פריט אחר, מה שעלול לשנות את מידת ההשקעה של המשטרה בחקירה זו.