ברוך מרזל, מספר 4 ברשימת יחד בראשות אלי ישי לכנסת ה-20, לקח אחריות על פיצוץ האירוע במכללה ברמת גן שבו הותז מיץ על ראשה של ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת).

מרזל העלה לדף הפייסבוק שלו את תמונתה של זועבי המנסה לנגב את ראשה מהמיץ וכתב:

"הבטחנו - וקיימנו!"

"חנין זועבי הוזמנה היום להרצות במרכז האקדמי ברמת גן, כפי שאמרתי בבוקר שאעשה הכל כדי לא לתת לה לדבר - אכן קרה. פעילי עוצמה יהודית היקרים יחד עם הסטודנטים שהשפיות במדינת ישראל יקרה להם - פוצצו את הכנס וחנין זועבי הורדה בכח על ידי כוחות הביטחון מהבמה".

"קץ בקלפי - כי חייבים למחוק לה את החיוך!".

בכנס, אשר הונחה ע"י כתבת מעריב, דנה סומברג, דיברו הנשים בין השאר על מצע נשי והאם צריך מצע ייחודי להן. כאשר נשאלה זועבי על מצבן של נשים במדינות ערב, ומה היא חושבת על כך שלמרות שדעותיה שנויות במחלוקת, עדיין הדמוקרטיה מאפשרת לה פתחון פה, היא החלה לצעוק ומכאן החל האירוע להתדרדר.

זועבי זעקה כי המנחה "מסיתה ובוגדת" על הבמה ובזמן שהדיון התחמם, עלתה פעילה שמזוהה עם המפלגה הערבית על השולחן והניפה דגל אש"פ. מאותו הרגע החלה קטטה המונית בין הסטודנטים, בה נשפכו בקבוקי מים על  המשתתפות הנוספות בדיון. כוחות גדולים של משטרה הגיעו למקום על מנת להפריד בין הנצים. עדי ראייה אמרו כי ראו את הצעירה שהניפה את הדגל עוזבת את המקום יחד עם ח"כ זועבי.

במהלך התקרית הותקפה יועצת התקשורת של בל"ד, אמילי מואטי, בידי פעיל המזוהה עם ברוך מרזל, נחבלה בראשה והובהלה לחדר המיון בבית החולים איכילוב. מואטי, שהיתה יועצת תקשורת של ראובן ריבלין בעת ההתמודדות על  תפקיד נשיא המדינה, סיפרה על התקרית: "יצאתי מהכנס לחכות לצוות שלי בחוץ  כשמישהו זיהה אותי כקשורה לרשימה המשותפת. באותו רגע קבוצת מפגינים רצה לעברי בקללות איומות שלא שמעתי אף פעם. גם ברוך מרזל היה שם. אחד מהם עם המוט של הדגל נתן לי בראש. חשבתי שזה בטעות אבל שוטרים אמרו לי שזה לא טעות. הוא ממש היכה אותי".

מואטי הובהלה לבית החולים איכילוב על ידי חבר הכנסת ד"ר באסל גאטס, שם טופלה בחדר המיון ואובחנה בסובלת מזעזוע מוח, ולאחר מכן שוחררה לביתה.

בהודעה שפרסמה, כתה מואטי: "היי חברים, אני בסדר, חבלה קלה וזעזוע. תיכף הולכת הביתה. תודה למי שדאג, בעוד כמה שעות אחזור לעדכן על ענייני הרשימה הכי נכונה בבחירות 2015".