ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה להסכם עם איראן: "הסכם נכון הוא כזה שיקשור בין הסרת המגבלות על תוכנית הגרעין של איראן, לבין הפסקת פעולות הטרור שלה בישארל וברחבי העולם. הסכם נכון הוא כזה שיאריך לשנים את זמן הפריצה של איראן להשגת פצצה".



לאחר נאומו של נתניהו בקונגרס, אמרו כמה משרי החוץ של המעצמות שהם אינם רואים כורח להגיע להסכם בהקדם, ושהם ימתינו עד שיימצא הסכם נכון, על כך אמר נתניהו: "אני מקווה שהדברים הללו יקבלו ביטוי מעשי".



לפי נתניהו, העסקה שמסתמנת כרגע בין איראן למעצמות תאפשר לאיראן זמן פריצה של שנה או פחות. "זאת ההערכה המבוססת של גורמי המודיעין והגורמים המקצועיים של מדינת ישראל, הגורמים הללו העבירו למעצמות את ההערכה הזאת", הסביר ראש הממשלה.


בינתיים, בליכוד מנסים למזער את הנזקים בעקבות הפרסומים השונים לפיהם נתניהו הסכים לדון בשטחים תמורת הכרה פלסטינית בישראל ומכנסים מסיבת עיתונאים אחר הצהריים בניסיון לעצור את כדור השלג.

עוד לפני הישיבה התייחס השר יובל שטייניץ לפרסומים ואמר: "אין דבר בפרסומים האלה, הם נועדו כדי לנסות ולהפיל את השלטון של הליכוד בראשות בנימין נתניהו. אני מתפלא על נפתלי בנט ואביגדור ליברמן שהתייחסו לנושא ולא שללו אותו. הם צריכים להבין שזה לא המצב וצריכים להפסיק לירות מתוך הנגמ"ש".