קצין צה"ל בדרגת סגן, נחקר לאחרונה על ידי המשטרה הצבאית החוקרת לאחר שנחשד בגניבת טלפונים חכמים מקצינים ונגדים ביחידה בה הוא משרת בזמן שאלו הפקידו את המכשירים בכוורות מיוחדות מחוץ לחמ"לים בהם השתתפו בדיונים מסווגים ונאסר עליהם להיכנס עם הטלפונים.



על פי החשד הקצין ביצע את המעשה לפחות שבע פעמים והוא צפוי להיות מואשם בגניבה ובהתנהגות שאינה הולמת. מכתב האישום המתגבש עולה כי "הקצין גנב בשבע הזדמנויות שונות מכשירים אלקטרוניים בשווי אלפי שקלים השייכים לקצינים ולחיילים, אשר שירתו יחד עימו.



בחלק מהמכשירים השתמש באופן פרטי ואת חלקם מכר תמורת רווח כספי". בצה"ל החליטו להגיב משמעתית מיד לעברות החמורות והשעו את הקצין מתפקידו עד לסיום ההליך המשפטי המתנהל נגדו. 

תופעת גניבת המכשירים הסלולארים אינה חדשה בצה"ל ולא מעט פעמית מתפתים חיילים בגניבת מכשירים בעיקר מכוורות. בחודש דצמבר האחרון, עשרה קצינים ונגדים משייטת 13 בעתלית, שיצאו מישיבת עבודה מסווגת גילו לתדהמתם כי מכשירי הנייד שלהם נגנבו מכוורת שבה אפסנו את הטלפונים בטרם נכנסו לדיון. חלקם של הטלפונים אישיים, חלקם נופקו על ידי צה"ל. אולם בכולם ברור כי ישנו מידע רגיש בגלל תפקידם בצה"ל. גם במקרה הזה נפתחה חקירת מצ"ח אולם עד היום לא נעצרו חשודים והמכשירים לא ושבו לבעליהם.