הליכוד ניצח אתמול בקלפי הנודדת של "מעריב" בראשון לציון ובבת ים, עם תמיכה מרשימה של 28%, אבל יש לראשי המפלגה סיבה לדאגה: במאבק הבין גושי, המרכז-שמאל ניצח את הימין. 
 
על פי התוצאות, מי שייקבע מי יהיה ראש הממשלה הבא הוא משה כחלון, שרשימתו – כולנו, זכתה לתמיכה רחבה של 19% מהמצביעים ודורגה במקום השלישי בהפרש קטן אחרי המחנה הציוני (20%).
 
יש עתיד דורגה הרחק מאחור, במקום הרביעי עם 9% תמיכה וישראל ביתנו ומרצ קיבלו 4% כל אחת. הבית היהודי קיבל 3% בלבד ואת הרשימה סוגרות ש"ס, יחד והמפלגה הערבית המאוחדת- 2% כל אחת ויהדות התורה – 1%. במהלך ההצבעה האלקטרונית התאפיינה מגמה של הפחתת שיעור המתלבטים ורק 6% סימנו פתק לבן.
 

מקרב המצביעים הוותיקים בלטה הנאמנות למפלגה עבורה הצביעו במשך עשרות שנים – הליכוד, או העבודה. לעומת זאת, בקרב הצעירים וחלק מבני גילאי הביניים, הנושאים הכלכליים-חברתיים עמדו בראש סדר העדיפות ורבים מהם בחרו ברשימת כולנו של כחלון. התחנה הראשונה של הקלפי הנודדת היתה ברחוב רוטשילד, במרכז ראשון לציון. התחממות מערכת הבחירות ניכרה בקרב רבים מהעוברים ושבים,שביקשו להצביע ולהביע את דעתם.
 
"המצב הכלכלי על הפנים. צריך מישהו שיוריד את מחירי הדיור. הכל יקר. כמו שכחלון חתך את מחירי הסלולאר, הוא יוריד את מחירי הדיור", הסביר איציק.
לעומתו, אשר שהעיד על עצמו כליכודניק ותיק, הכריז שימשיך לתת אמון בליכוד:"רק ביבי מתאים להיות ראש ממשלה. תמיד היה קשה להגיע לדירה. שהצעירים ילכו לעבוד בבניין. כולם בוכים, אבל בתי הקפה מלאים" ואילו גילה הסבירה מדוע תבחר במחה הציוני: "נמאס לנו מביבי. המצב שלנו על הפנים".
 
קובי חיזק את דבריה: "נתנו  צ'אנס לביבי ועכשיו צריך לתת צ'אנס למישהו אחר" וחיים ביקש לחזק את כחלון: "פעם שילמתי 800 שקל בחודש על הטלפון הסלולארי והיום בקושי 50 שקל. כחלון עשה טוב לעסקים הקטנים ולאנשים". לעומתו, רחל הודיעה שגם הפעם תצביע עבור יש עתיד "לפיד מאוד רצה, אבל לא נתנו לו צ'אנס. צריך לתת לו לעשות. יש לו כוונות טובות".
 
בוריס, בעל סנדלריה קטנה שעלה לארץ בתחילת שנות  ה-90' מאוזבקיסטאן, הודיע שהפעם הוא לא יצביע עבור ישראל ביתנו, אלא עבור הליכוד: "צריך לתת כוח לביבי ולחזק אותו. רק ביבי מתאים להיות ראש ממשלה", הוא הסביר והציע לחוקק חוק שיגביל את כהונת השרים וחברי הכנסת לשתי קדנציות.

התחנה הבאה של הקלפי היתה ברחוב רוטשילד בבת ים. בעוד שבראשון לציון בלטה התמיכה בכחלון, בבת ים הליכוד היה בראש ללא עוררין. "אני מעריך את כחלון, אבל אצביע עבורו רק אם יודיע שיתמוך בביבי. חשוב לחזק את ביבי והגיע הזמן שתקשורת תפסיק לרדוף אחריו", הסביר שלמה חסן, מדוע הוא ובני משפחתו ישימו גם הפעם את הפתק של מחל בקלפי.

לעומתו, אמיר גנין, הסביר מדוע יתמוך במחנה הציוני: "אני לא רוצה שביבי ימשיך ורק בוז'י יכול להחליף אותו. צריך לתת את הקול למפלגה גדולה". בתיה הודיעה שאין בכוונתה לטרוח להגיע לקלפי: "מה זה משנה, אחרי הבחירות כל   אחד דואג לעצמו. מי ידאג לנו?".
התוצאות באחוזים:
הליכוד 28
המחנה הציוני 20
כולנו 19
יש עתיד 9
מרצ 4
ישראל ביתנו 4
הבית היהודי 3
ש"ס 2
יחד 2
המפלגה הערבית המאוחדת 2
יהדות התורה 1
פתק לבן 6