הותר היום (חמישי) לפרסום כי עו"ד רמי עלמי, בשנות ה-30, תושב א-טור שמשרדו ממוקם בעיר העתיקה, נעצר לפני כשלושה שבועות על ידי בלשי וחוקרי הימ"ר במחוז ירושלים כחשוד בהעברה של כספי מימון טרור ומסריתם לארגון החמאס מאסירי חמאס השוהים בבתי כלא בישראל.
על פי החשד, במהלך השנים האחרונות פעל עורך הדין בשירות חמאס והעביר לידיו כספים שקיבל וכן מסרים לטרור מאסירי חמאס שמרצים עונשי המאסר בארץ, כאשר חלקם אף שוהים בבידוד. בית משפט השלום בירושלים האריך היום (חמישי) את מעצרו של החשוד עד ליום שני, אז מתכוונת הפרקליטות להגיש נגדו כתב אישום חמור.
 
"מהחקירה עולה כי החשוד נהג לבקר אסירי חמאס השוהים בבתי הכלא בארץ וכאלו שנמצאים בבידוד בבתי הכלא, במהלך הביקורים היה רושם על גבי 'אגרות' את דבריהם ומעבירם לגורמי חמאס באמצעות המחשב במשרדו. עבור מתן שירותים אלו קיבל תשלום כספי על סך של כ-400 שקלים עבור כל ביקור", טוענים במשטרה.


מהחקירה עלה כי הסוגיות שהועלו בפני האסירים באמצעות ה'אגרות', הינן בהקשר לשביתות רעב של אסירי החמאס בבתי הכלא, מצב האסירים בכלא, רשימות האסירים בכל בתי כלא ובכל אגף, קבלת עדכונים בעניינים שונים מגורמי חמאס ומסרים לבני המשפחות.
 
עוד עולה, כי חלק מהדיווחים אף הועברו על ידי עורך הדין לתקשורת הפלסטינית, אשר פרסמה בערוצי התקשורת השונים ברשות. חוקרי הימ"ר, שהפכו את החקירה הסמויה לגלויה עם מעצרו של עו"ד עלמי, פשטו על משרדו והחרימו מהמקום חומרי מחשב ומסמכים שקושרים אותו לכאורה לעבירות שמיוחסות לו ואשר מוכיחים יצירת קשר עם אותם גורמי טרור.

בחקירתו טוען החשוד כי המפגשים עם האסירים בבתי הכלא בוצעו בתיאום עם משרד האסיר מטעם הרשות הממוקם ברמאללה. טענה שהוכחשה על ידם במסגרת החקירה. במקביל לחקירה המשטרתית מבוצעת כנגד החשוד חקירה של רשויות המס.