אורי אריאל, שר הבינוי והשיכון, התייחס היום (שישי) לסרטון שרץ ברשת, בו נשמע נציג של קמפיין המחנה הציוני כשהוא מנסה לשכנע מצביע לבית היהודי לשנות את דעתו.



בדף הפייסבוק שלו כתב אריאל: "שמעתי את הסרטון הזה ופשוט לא האמנתי. איזו הסתה פרועה ושקרית כנגד ציבור שלם נאמן לעם ישראל ולמדינת ישראל. ציבור שמוביל את עם ישראל ביחידות הכי מובחרות בצה״ל ושאחוז הנופלים ממנו במערכות ישראל על משמר ארצנו הוא מהגבוהים בחברה הישראלית", אמר אריאל.

שיחה בין נציג המחנה הציוי למצביע הבית היהודי


אריאל הוסיף: "יש כאן תסריט שיחה שהוכן מראש עם מסרי השנאה הללו. בוז׳י, אין לך בושה? לזה התכוונת כשאמרת שנתניהו פילג את העם ואתה תאחד אותו?? בשביל לקושש קולות אתה מפיץ שנאה ושקרים. בוז׳י תתבייש ותתנצל!"



"אתה יודע שבנט הוא ימני קיצוני, נכון"?


בוידאו ניתן לשמוע את יובל, נציג מטעם המחנה הציוני, אשר התקשר למצביע פוטנציאלי. המצביע אמר לו "אני מצטער, אני מצביע לבית היהודי, לא לעבודה".



הנציג מיהר לנסות לשכנע אותו: "אתה יודע שבנט תורם כספים להתנחלויות"?, "מה זאת אומרת תורם?", שאל המצביע, שזכה להסבר: "הכספים והמיסים שאנחנו משלמים הולכים להתנחלויות". המצביע מיהר לענות לו: "לא הכל הולך להתנחלויות, חלק לפריפרייה". יובל, הנציג, התעקש: "הוא לא ייפתח את הנגב הגליל והפריפרייה, בהתנחלויות יש אנשים שלא עושים צבא, שלא אכפת להם", והמצביע בשלו: "בהתנחלויות יש חצי מיליון אנשים, אני מניח שיש שם אנשים שעשו צבא". יובל מוסיף ומתעקש: "אני אומר לך שבהתנחלויות אין כאלה".



המצביע מוסיף: "לי יש חברים שהיו איתי בצבא שגרים בהתנחלויות. אחי אתה יודע על מה אתה מדבר? הם לא חרדים... נראה לי שאתה לא מודע, לא בקטע רע- אתה אומר דברים לא קשורים".



בניסיון נוסף הנציג שואל את המצביע- הוא דתי ימני קיצוני- אתה יודע את זה גם? הוא כרגע המפלגה הכי ימינית, והמפלגה שלו היא לא כזאת גדולה- יש עכשיו את המחנה הציוני מול הליכוד של ביבי- והן שתי הגדולות, וכל קול לפחות גדולות- זה מוריד את הסיכוי שביבי יירד מהשלטון".