ראש הממשלה בנימין נתניהו מתראיין לשלל כלי התקשורת לקראת הבחירות והערב (ראשון) הוא צפוי לנאום בעצרת הימין שתתקיים בכיכר רבין, בשעה 20:00. בנוסף, ינאמו לפי הסדר, אחרי ראש הממשלה: נפתלי בנט, אלי ישי, ישראל כץ, עמיר בניון (שישיר), מאיר פורוש, הרב דרוקמן, איילת שקד ובני בגין.

נתניהו בראיון לג'רוזלם פוסט
בראיון לרזי ברקאי ששודר הבוקר בגלי צה"ל, אמר נתניהו כי "נשיא המדינה לא יתבע והוא גם לא יכול לתבוע הקמת ממשלת אחדות ואני סומך עליו שהוא ינהג בהתאם לסמכויותיו. הוא יטיל על אחד מאתנו, אני או הרצוג, להקים ממשלה".
 בראיון שהוקלט אמש, שלל נתניהו מכל וכל אפשרות של הקמת ממשלת אחדות. "זו בדיוק הסיבה בגללה צריך ליכוד גדול. אם אקבל את המנדט הדרוש אקים ממשלה ולא אדרש לאחדות". נתניהו התייחס לאמירתו של נפתלי בנט כי מיד לאחר פרסום המדגמים יציע הקמת בלוק טכני עם הבית היהודי.  "אין דבר כזה במדינת ישראל בלוק טכני. הדרך היחידה שהליכוד יהיה מפלגה מספיק גדולה. אני לא הולך לממשלת אחדות. היא נדונה לכשלון לפני שעוד נולדה. כי יש תהום פעורה בינינו."
 ראש הממשלה טען כי מתנהל נגדו קמפיין חובק העולם הכולל הזרמת מליוני דולרים למטות "רק לא ביבי" במטרה "להעלות את ממשלת השמאל": "מי ששולח את הכסף לא חושב על הבעיות שלנו במדינת ישראל. הם רוצים להבטיח ששלטון השמאל יעל שבוז'י וציפי יעלו כי הם לא יעמדו אפילו לא על דבר אחד. יחלקו את ירושלים, ירכינו ראש בפני איראן. לי אין את היכולת והאמצעים להביא את העמותות האלה שעושות צחוק מחוקי הבחירות".
 

"אני סופג מהתקשורת מה ששום ראש ממשלה בישראל לא יקבל. העם רואה את זה. הדבר החשוב ביותר שיש פה מאמץ גם של גורמי שמאל גם של גורמים מרכזים בתקשורת וגם של עמותות וממשלתות שרוצים להמליך את השמאל. הם עושים מאמץ כביר", אמר ראש הממשלה. נתניהו אמר עוד כי יציע למשה כחלון את תיק האוצר. "אני לא יכול להרכיב ממשלה בלי כחלון. אמרתי שאתן לו תיק כלכלי בכיר. הוא יקבל את תיק האוצר ואני וכחלון נדע לפתור יחדיו את בעיות הדיור".
הצעה כזו תפגע בשרי הליכוד הבכירים ישראל כץ וגלעד ארדן הלוטשים עיניים לתיק האוצר, על כך אמר נתניהו: "יש לי אנשים מוכשרים בצורה בלתי רגילה. גם ישראל כץ וגם גלעד ארדן. אבל במסגרת הזאת של הקואליציה לי ברור שאם אני אקבל מספיק מנדטים הרי בלאו הכי אצטרך להכניס את כחלון".
משה כחלון אמר בתגובה: "אנו 48 שעות לפני בחירות. כל המטרה היא להוריד קולות מכולנו ולהעביר לאחרים. אני קורא לציבור לא לקנות את הספין הזה".