"אם היינו צריכים הוכחה נוספת למופע האימים שמנהלים ביבי, מרזל ובנט בתמיכתם של הקיצוניים, קיבלנו אותה בעצרת", כך נמסר מהמחנה הציוני בתגובה לעצרת הימין שנערכה הערב בכיכר רבין".



"ביבי הוא ראש ממשלת הימין הקיצוני ורק המחנה הציוני יוכל לבלום את השתלטותם על המדינה והשלטון. ברור לכולם, כל קול שהוא לא למחנה הציוני מכניס את ביבי, מרזל ובנט לממשלה", נמסר.



חבר הכנסת עמר בר-לב מהמחנה הציוני, התייחס אף הוא להשתתפותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו בעצרת וטען כי הערב התגלה פרצופו האמיתי של נתניהו, "שנענה להזמנה של דניאלה וייס, מי שקראה לסרב פקודה, התעמתה עם שוטרים ועם חיילי צה"ל ופועלת להקמת מאחזים מבודדים ובלתי חוקיים".

עוד הוסיף בר-לב ואמר: "נתניהו נואם באותה הבמה עם אלי ישי, ששותפו למפלגה ברוך מרזל הוא ממשיך דרכו של כהנא. ליד כל אלו, בנט הוא המתון שבחבורה".
מארגון V15, שהותקף ישיירות על ידי ראש הממשלה במהלך נאומו, נמסרה התגובה הבאה: "תדע כל אם עבריה שראש ממשלת ישראל הוא פרנואיד חסר תקנה וכל מה שנשאר ממנו זה אדם מפוחד ומבוהל שמסתתר מאחורי קיר זכוכית".
"מתנדבי ופעילי V15 הם ישראלים ציוניים נלהבים שעובדים קשה, עוברים מדלת לדלת ,ומשכנעים אנשים שהגיע הזמן להחליף את השלטון בישראל ולסיים את תקופת כהונתו הכושלת של נתניהו״.