מיהו הליכודניק האמיתי? ח"כ מירי רגב התייחסה הבוקר (ראשון) לדבריו של בני בגין נגד יו"ר כולנו, משה כחלון. לטענתה, לא ניתן להגדיר את כחלון כאיש ליכוד: "ליכודניק אמיתי לא יורק לכוס ממנה הוא שותה".



״היזהרו מחיקויים״, אמר אתמול בני בגין על יו"ר כולנו. "הוא מציג את עצמו כממשיך דרכו של אביו של בני בגין, מנחם בגין ז"ל", כתבה רגב בעמוד הפייסבוק שלה, והוסיפה: "כחלון הוא חיקוי שכל כך רחוק מבגין. לכחלון כנראה אין בושה, הוא עושה הכל כדי לפגוע בליכוד. הוא פרסם אתמול כרזה שכותרתה, ליכודניק אמיתי מצביע כחלון . ואני אומרת, ליכודניק אמיתי לא עוזב את הבית, ליכודניק אמיתי לא בוגד בליכוד ולא יורק לכוס ממנה שתה".



כמו כן, קראה רגב, כחלק מהמאמצים שניכרים מכל צדדי הקשת הפוליטית לשמור על קולות הבוחרים: "חברי מתפקדי הליכוד ובוחרי הליכוד, אל תבגדו בליכוד אל תאמינו לסיסמאות שמוכר לכם כחלון. כחלון רוצה לשבת עם בוז׳י בממשלה וההוכחה לכך, שגם לאחר שראש הממשלה הציע לו את תיק האוצר הוא בוחר שלא להצהיר כי יצטרף לנתניהו. שלטון הליכוד בסכנה, פער המנדטים, ביננו לבין המחנה האנטי ציוני, מחייב את כל הליכודניקים לחזור הביתה". 



כחלון, העלה ביום שישי לרשת כרזה היוצאת נגד מפלגתו לשעבר הליכוד: "ליכודניק אמיתי מצביע כחלון", כשאפילו הגל הידוע באות למ"ד של הליכוד מופיע.



זמן קצר לאחר מכן, הורדה הכרזה, כשהראשון ששם לזה לב הוא יו"ר מועצת יש"ע לשעבר ומועמד הבית היהודי לכנסת, דני דיין שצייץ בעניין וגרם לספקולציות בטוויטר: