מאבק על כל קול עד הרגע האחרון: יושב ראש הבית היהודי, נפתלי בנט, הזהיר הערב (שלישי) מזליגת קולות מהבית היהודי לליכוד: "ישנה התגייסות של הליכוד בעוצמות חסרות תקדים נגד הבית היהודי. אסור לתת לציונות הדתית ליפול, אסור לתת לבית ליפול". 



בהצהרה לתקשורת שמסר בנט בכפר המכביה הוא ניסה להמריץ את בוחרי הימין להצביע למפלגתו: "פעילי הבית היהודי עוברים דלת, דלת בערים שונות בארץ. אנחנו צריכים לזכור - הגוש הוא מה שחשוב, ולא המפלגה. צריך לזכור - הגוש הוא מה שחשוב, ולא המפלגה. גם ראש הממשלה זקוק לבית יהודי גדול לצידו, ואני מקווה שמיליון האזרחים שעוד לא הצביעו, יידעו להצביע ימין".



גם ראש הממשלה בנימין נתניהו ניסה לעורר היום את בוחריו עם שורת התבטאויות, חלקן מעוררות מחלוקת, בניסיון להביא את מצביעיו אל הקלפיות. הליכוד שיגר הודעה לתקשורת לפיה ראש הממשלה יכנס מסיבת עיתונאים בה ייתן הצהרה לתקשורת, אך הדבר סוכל על ידי מפלגת יש עתיד, שהגישה עתירה לוועדת הבחירות וטענה כי יש כאן הפרה של חוקי הבחירות. גם מסיבת העיתונאים אותה רצה המועמד לראשות הממשלה, יצחק בוז'י הרצוג לכנס, לא שודרה.



נתניהו תקף את השמאל: "אנחנו נמצאים במערכה גורלית, יש פער משמעותי בינינו, הדרך היחידה לצמצם את הפער הוא לצאת להצביע. הפער נובע בראש ובראשונה מכסף זר שמגיע מגופים זרים. מטרתם היא להחליף את ממשלת הליכוד ברשותי, בממשלת שמאל בתמיכת הרשימה הערבית".

אלי ישי, שעל פי הסקרים מתנדנד לגבי אחוז החסימה אמר: "חברים יקרים, זוהי הודעת חירום. קיבלתי עכשיו מידע אמין מאחד המדגמים, ליחד חסרים אלפי קולות בודדים כדי לעבור את אחוז החסימה! אם אין 'יחד' אין ימין! אני מבקש מכל אחד ואחת מכם, אנא צאו לשטח, קחו אנשים לקלפי, שכנעו טלפונית ועשו הכל כדי לשמור על 'יחד' ועל גוש הימין! זכרו: שמים 'קץ' בקלפי ומצרפים עוד תומכים כי לא נותר לנו עוד הרבה זמן".

"עלה ירוק" פרסמו גם כן סטטוס בו נכתב: "הזדמנות אחרונה לקחת את הצד הנכון של ההיסטוריה ולהיות שותפים. בהתחלה התעלמו מכם, אח"כ צחקו עליכם והיום אתם תנצחו".

שלי יחימוביץ' פרסמה קריאה אחרונה: אם אתם בדרך חזרה מטיול, או מהים - אני יודעת שמפתה להישאר בבית, אבל עשו את המאמץ ולכו לקלפי. אם יש אנשים סביבכם - אל תתביישו לשאול אותם אם הם כבר הצביעו, ואם לא - לשלוח אותם מהר לקלפי, עם המסר המרכזי שאתם כבר יודעים כל-כך טוב להסביר: מוכרחים להחליף את השלטון. הדרך היחידה להחליף את השלטון היא להצביע אמת. אין קיצורי דרך ואין פינוקים.