אני מבטיחה להיות נדיבה ונחמדה וממלכתית. אני מבטיחה לא להגיד ״אמרנו לכם״ ו״אנחנו הרוב״, ״מגיע לכם״ או ״תאכלו את הכובע״. אני נשבעת שלא אשמח לאיד, ארקוד ברחוב או אאשים, לא אפנה מראה מביישת לפרצופכם השונא שנאה יוקדת, בוערת, הממלמל בלי קול במנטרה מסויטת ״רק לא ביבי, רק לא ביבי״. אני מבטיחה לא לעשות את כל אלה, החל ממחר. עכשיו - תנו לי ליהנות, תנו לי לחגוג, תנו לי להתפלש בניצחון מתוק. אחרת, איך תלמדו?



אז מה היה לנו במערכת הבחירות הנוראה הזאת? הסתה מכוונת של התקשורת נגד נתניהו: בעיתונות - שני עיתונים בוערים משנאה, עיתון אחד אובייקטיבי וחינמון אחד בעד. רדיו וטלוויזיה - באופן מובהק הערוצים הגדולים נגד הימין. מדי יום עיתונאים חרוצים חיפשו ומצאו שערורייה חדשה להלבין את פני ראש הממשלה, ואם לא מצאו - המשיכו לדוש ביחסים המידרדרים עם ארצות הברית.



גם כשלא עסקו בבחירות - עסקו בבחירות. פתאום ראינו כתבות על ״מה קרה במפעלים בנגב״ או ״עליית מחירי הדירות בשש השנים האחרונות״. כשהסאב-טקסט אומר בבירור: תעיפו את ביבי. הוא הגורם לכל המחלות.



היו לנו עמותות שמאל שאת המימון שלהן הן קיבלו באירו ובדולרים. עמותות שעשו הכל בשביל להחליף את השלטון, ולאיש בתקשורת לא הפריע שמתייחסים אלינו כאל רפובליקת בננות, שכל מדינה בעולם יכולה לבוא ולרמוס את הדמוקרטיה שלנו בהזרימה סכומי עתק בניסיון להטיית דעת הקהל.



היה לנו כל אלה, והבולדוזרים עבדו יומם וליל, ולא יכלו להעיף את ביבי. תוצאות הבחירות מאפשרות לנתניהו להקים ממשלת ימין בקלות. בלי לפיד היהיר, ומצבו יהיה טוב ממצבו לפני הבחירות. יהיה לו קל יותר למשול, והוא אפילו עשוי לעבור ארבע שנים שקטות יחסית בלי פיזור הכנסת.



הפתעת הבחירות היא שלא היו הפתעות. ידענו שהעם ימני, הופתענו שהסקרים מראים הפוך. ידענו שלציונות הדתית יש בסביבות עשרה מושבים, ואם היו לה יותר - היא שתתה מהליכוד, ואם יש לה פחות - הליכוד שתה ממנה. אין מצביעים יש מאין. ידענו שיש ערבים. הרבה מאוד ערבים. לא היה עיוות בבחירות האלה, לא היה משיח שקר כמו בפעמים הקודמות, וזה טוב, זה יציב, זה אמיתי.



פרשנים וסוקרים, עיתונאים ושדרנים - אתם הלוא תמשיכו בלהגכם השקרי. אתם בטח תמצאו מוצא כלשהו מהפדיחה הנוראה הזאת. תגידו שהעם טעה, או שדברים קרו בארבעת ימים האחרונים, מאז הסקר האחרון, ושינו את המציאות, או כל דבר אחר שיעלה על דעתכם הנבוכה. אתם לעולם לא תתפטרו, לעולם לא תודו שאין ולא היה לכם מושג, לעולם לא תביטו בעיניים למצלמות ותתנצלו שניסיתם להשלות את כולנו. רק אנחנו נסתכל עליכם קצת אחרת.