יו"ר מפלגת יחד, אלי ישי, שמפלגתו לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה בבחירות לכנסת ה-20, קיים היום מסיבת עיתונאים בה אמר כי לא יעזוב את החיים הציבוריים. ישי העלה טענות לפיהן בדבר קיומם של זיופים והטיות בהיקפים גדולים במטרה לפגוע בפעילות מפלגתו. ישי סיפר כי החומרים הועברו לרשויות החוק והמשפט, וכי אם יתברר שאין בהם של ממש יודה ויפסיד בכבוד ואם יש בהם של ממש יילחם כל כוחו על הצדק והאמת.



"אני מודה לעוד רבבות של מצביעים שקולם לא נשמע, שעוד נבדוק ונברר מדוע ושל רבבות של מצביעים שלא יכלו להצביע בכלל מסיבות כאלה ואחרות, שגם זאת נבדוק ונברר", אמר ישי. "אני למעלה משלושים שנה בעבודה הציבורית. זכיתי לשרת את הציבור. אני רואה בזה זכות גדולה ועצומה ואני מתכוון להמשיך ולשרת את הציבור. אני לא מסוג הפוליטיקאים שיאמר לכם עכשיו אני הולך לעשות לביתי, התשובה היא לא. אני אמשיך לשרת את הציבור".

ישי טען כי התגלתה מערכת מאורגנת של זיופים במטרה לפגוע בתנועת יחד: "כבכל מהלך פוליטי, כולנו יודעים שיש ניצחונות ויש גם הפסדים. אנשים צריכים לדעת גם להפסיד בכבוד, וזה חשוב ומכובד. ביממה האחרונה גילינו מערכת מכוונת ורמת זיופים בהיקפים כל כך גדולים של מאות ואלפים של פניות של אנשים עם הוכחות לכך. בימים הקרובים יתמלאו תצהירים על ידי אותם גורמים, כדי לבחון ולבדוק את תוכנם ואת האפשרות לעתור לבית המשפט כנגד כל הזיופים הגדולים שנעשו, לצערי הרב. בדבר כזה לא נפגשתי בכל חיי הפוליטיים".
 
ישי תקף את המפלגות החרדיות: "מי שריסק את הגוש החרדי היו ש"ס ויהדות התורה אשר הצטיינו בירי פנים מגזרי יצרי מאוד וחסר מעצורים. בידן שלהן ריסקו את הגוש החרדים בלפחות חמישה מנדטים, ועל כך יתנו את הדין בפני הציבור".
 

באשר לאריה דרעי, אמר ישי: "מרן זצ"ל, כבר לפני מספר שנים וכפי שכולנו ראינו, אמר שאם יחזור להנהגת ש"ס יאבד לה כשלושים וארבעים אחוזי תמיכה. והוא אשר קרה באמת. דרעי איבד 30-40% מתמיכת ש"ס. דברי מרן לא חזרו ריקם".