חברים קרובים ושכנים נפרדו אמש בכאב מילדי משפחת ששון שלוויותיהם יערכו הבוקר (שני) בהר המנוחות בירושלים. גופותיהם של אליאן, 16, רבקה, 13, שרה, 5, דוד, 12, יהושע, 10, משה, 8 ויעקב, 5, הוטסו לישראל בערב יום ראשון.
חבר קרוב של בני הזוג, גייל וגבריאל ששון, התייחס לטרגדיה ואמר: "חייהם של גייל וגבריאל היו מלאים בשמחה בזכות שמונת ילדיהם. שבעה מהם נספו בשריפה שפרצה בבית המשפחה בברוקלין בסוף השבוע האחרון".
נעמי וינפלד, שהתגוררה בשכנות למשפחה בשכונת רמות אשכול בירושלים, מספר שנים לפני שהיגרה לניו יורק, סיפרה על הקשר המיוחד שהיה להם ותיארה את בני המשפחה כ"אנשים נהדרים ואדיבים".

ארונותיהם של שבעת הילדים מברוקלין
"שלוש הבנות הגדולות של גייל הן בגיל של הבנות שלי. הן הלכו למחנה קיץ ביחד כל שנה", אמרה וינפלד על אם המשפחה ששרדה את השריפה לאחר שקפצה מהחלון עם אחת מבנותיה. השכנה הוסיפה בכאב: "הם תמיד עשו את הדבר הנכון ונתנו מעצמם. הם היו אנשים רציניים, טובים ושמחים. זה פשוט שובר את הלב, אין לי מילים לתאר זאת".
מצבן של האם, גייל והבת ציפורה בת ה-15 מוסיף להיות קשה. בזמן השריפה, אב המשפחה, גבריאל שהה מחוץ לביתו. אב המשפחה שמע על האסון מספר שעות לאחר השריפה, כאשר כבאים הגיעו לבית הכנסת בו התפלל ועדכנו אותו.
ההערכות הן כי השריפה פרצה בשל פלטת חימום של שבת. אחד השכנים שהיה במקום, סיפר: "שמעתי את האמא צועקת: הילדים שלי נמצאים שם! הילדים שלי נמצאים שם! קבל אותם! קבל אותם".