רשת הטלוויזיה הספרדית "דפורטס קווטרו" המתמחה בהבאת קטעי וידאו של שחקנים המשוחחים זה עם זה במהלך המשחק וקוראת את השפתיים שלהם גילתה מה אמר כריסטיאנו רונאלדו לקארים בנזמה כשירדו מכר הדשא אחרי סיום הקלאסיקו בו ניצחה ברצלונה את ריאל מדריד 1:2.

שחקני הכדורגל יודעים בדרך כלל להיזהר מהשיחות האלה ומכסים את הפה עם היד, אבל רונאלדו היה כל כך עצבני על ההפסד לברצלונה עד שנראה אומר לקארים בנזמה: "כולנו היינו חארות במשחק הזה".
בתוך כך פרסם העיתון 'אס', כי לפי משאל שערך אחרי הקלאסיקו 68.3% מאוהדי ריאל מדריד הצביעו בחיוב שהיו מוציאים את גארת' בייל מהרכב הבלאנקוס אחרי שנכשל בכל מסירה שנייה שלו במשחק. במחצית הראשונה בייל שיחק טוב יחסית ושער שלו נפסל בגלל נבדל של כריסטיאנו רונאלדו, אבל בחצי השני הוא שיחק רע מאוד.

במחצית השנייה הוא מסר רק 7 מסירות ורק שתיים מהן הגיעו לכתובת הנכונה. בהשווה אליו, לוקאס סילבה שנכנס רק בדקה ה-86 הספיק למסור ארבע מסירות טובות. 
קרלו אנצ'לוטי מרגיש שהמשבר בריאל מדריד רציני וביטל הופעה שלו והרצאה ברומא במסגרת כנס של האיגוד האולימפי האיטלקי. הוא היה אמור להרצות בכנס לכבודו של מאמן הכדורסל האגדי, אלברטו בוצ'י, שהוא חבר קרוב שלו, אבל הודיע שהוא מצטער ולא יגיע. 
למרות ההפסד, סרחיו ראמוס אופטימי שעדיין אפשר לזכות באליפות בזכות לוח משחקים קל יותר של ריאל מדריד לעומת ברצלונה ואמר: "יצאנו מקאמפ נואו עם הראש גבוה. נתנו הכל במשחק ויכולנו להרוג אותו במחצית הראשונה ולצאת מנצחים". 
יוהאן קרויף הביע דעתו בעת טורניר גולף בו שיחק שהניצחון של ברצלונה היה מתוק בגלל שלמעשה היא שלטה פחות במשחק, איבדה הרבה כדורים ועדיין הצליחה לנצח. "כדורגל יכול לפעמים להפתיע. ברסה לא שיחקה טוב וניצחה וזה לא פחות מתוק", אמר.