ישראל ביתנו עומדת על דרישתה לקבל את תיק הביטחון עבור אביגודר ליברמן, כך הבהיר היום (חמישי)  יושב ראש הסיעה, רוברט אילטוב, שהגיע בראש משלחת מפלגתו למשא ומתן עם הליכוד במשכן הכנסת.

בטרם נכנס לפגישה ענה אילטוב, לשאלת מעריב אונליין: "אנו עומדים על דרישותינו אותם הבטחנו לציבור שלנו במערכת הבחירות, כולל תיק הביטחון". עם זאת אמר כי בפגישה היום יעלה צוות המשא ומתן של ישראל ביתנו רק  את דרישותיו בנושא קוי היסוד של המפלגה ולא יעסוק בתיקים.
 
"בשלב ראשון נבקש להכניס להסכם הקואליציוני נושאים כמו עונש מוות למחבלים, גיוס לכל מגיל 18, נושאי רווחה, דיור ומשכנתאות. במידה ונגיע להסכמים הנוגעים לקוי היסוד נמשיך בדיונים. אנו פתוחים לשמוע את הצד השני ונציע הצעות בהתאם".
 

צוות המשא ומתן הקואליציוני של ישראל ביתנו כולל מלבד ח"כ אילטוב את רואה החשבון משה ליאון, את יועצו של ליברמן אבי אבו חצירא ואת היועץ המשפטי של המפלגה עו"ד יואב מני.
 
קודם לכן התקיימה פגישה בין צוות הליכוד לבין צוות המשא ומתן של ש"ס. בסיומה אמר השר לשעבר אריאל אטיאס לעיתונאים: "העלינו בפגישה נושאים שחשובים לנו והיו הדגלים שלנו במערכת הבחירות. התמקדנו בפתרונות למצוקת הדיור, מע"מ אפס על פירות וירקות, העלאת שכר יסוד ומשכורת מינימום ועוד. הפגישה היתה טובה וסכמנו להמשיך ולהפגש בצורה אינטנסיבית".
 
יו"ר סיעת הליכוד ח"כ זאב אלקין אמר: "קיימנו שיחה באוירה טובה בעיקר בנושאים חברתיים: עסקנו במעמ אפס על מוצרי יסוד מתוך ראייה משותפת בצורך להקים ממשלה חברתית. דברנו על הבעיה הבוערת של דיור ציבורי. הדבר העיקרי שמעניין אותנו  זה העניין החברתי. קבלנו מראש הממשלה הנחיה לפעול ברוח הליכוד החברתי של בגין. אנו וש"ס רואים את הדברים בצורה משותפת".