# המגה אוליגרך והבעלים של צ'לסי, רומן אברמוביץ', שנחת ושהה בישראל בשקט מופתי, מצא ביום חמישי זמן לאיזו ארוחה משובחת ב"אולימפוס", המסעדה היוונית הוותיקה בתל אביב.

# לאירוע שהתקיים לכבוד ספרו החדש של עמוס עוז בבית הסופר, הגיעו הסופרים דורית זילברמן וחיים באר וגם האב דויד נויהאוס, סגן הפטריארך הלטיני בישראל. בשלב מסוים האב ביקש סליחה מכל מאות האנשים שישבו בקהל על האנטישמיות והקריא את תפילת הסליחה שקרא בעבר האפיפיור יוחנן  הטוב, וגרם לכולם להתרגש. אפילו עמוס מחה דמעה בסתר.
# בלי שום קשר ל"יום המעשים הטובים", החליט מיקי בוגנים לתרום ציוד מלא למספרה בפיקוד הצפון בצפת.

# הכוכב העולה של המוזיקה הישראלית, פאר טסי, עדיין ממריא על דרך השלום: השבוע הוא קפץ למסעדת “בני הדייג" עם פמליה שלא הייתה מביישת את נשיא המדינה ומתישהו בין ההכנות לחתונה המתקרבת, גם הספיק לרכוש לעצמו מכונית אאודי חדשה. 
#תרצה ברודי ופנינה טורנה ממתינות לנכד משותף שייוולד לשתיהן, פנינה מצד האב ותרצה מצד האם. זה יקרה ביישוב הציורי, בני ברק.

# השבוע מצלצל הנייד של ליאורה ומעברו השני של הקו אחד, פיליפ וזנה.
 
“כפרה, תשמעי סיפור".
מאזינה.
 
“פיליפ וזנה קיבל מכתב שהיה משמח כל אחד ואחד, אפילו מעושר, המכתב שהגיע מספרד, מעורך דין בשם דיוויד לופז, מבשר על ירושה מאישה אנונימית על סכום של 6,800,000 יורו. התקשרנו לספרד, דיברנו עם עורך הדין, שהבטיח לשלוח לנו את כל הנתונים העוסקים בכך, את מכתב הצוואה, מספר חשבון בנק שבו נמצא הכסף, ונחכה לעדכונים".

אז ירשת?
“כנראה מדובר בעקיצה. הם רצו את מספר חשבון הבנק שלי, כמו הסיפור של מירי בוהדנה".
# מושיק גלאמין, הפרזנטור של חברת אלוני ריצוף, התאושש מהטאץ'־אפ בבלפור והתארגן על טיסה לתאילנד, אבל עוד קודם לכן עצר להרצות בתערוכת העיצוב הבינלאומית שנערכה כאן בסופ"ש שעבר.
# מותג ההנעלה הבריטי Clarks השיק את עונת קיץ 2015 בבית השגריר הבריטי ברמת גן. צעדו: חן אמסלם, אנה ארונוב, טהוניה, ליאור מילר, מגי אזרזר ועוד. על האירוח: סיליה ובעלה, השגריר מתיו גולד. 
#יוכי מ"המרוץ למיליון" הצטלמה בשמלות ערב וכלה לסטודיו חן גרסון וסטודיו להלה. שלי גפני, נערת הפוסטר של החיים הבלונדיניים, ממשיכה לעונה נוספת כפרזנטורית של רשת אריסטו שמט. שבת שלום.