היא הוגדרה על ידי המגזין קוסמופוליטן לונדון ״פנים נדירות״ ובשנה האחרונה קשה שלא להיתקל בשמה.



הדוגמנית ניבה מדר סך הכל בת 19, וכבר הספיקה לכבוש יעדים מרכזיים, בהם פרסומת עבור ענקית האופנה ״פרימרק״ בלונדון. בין לבין הספיקה מדר לככב במגזין בגדי הים של בלייזר, לעטר את שער גיליון ההבטחות השנתי של ״פנאי פלוס״ בשנה האחרונה, והצ־ טרפה לנבחרת הפרזנטורים של חברת האופנה רנואר.



עכשיו היא מצטלמת לקמפיין למותג טיפוח השיער נטורל פורמולה, שהיא נבחרה להיות הפנים החדשות שלו. בעבור הצילומים האלה מדר מקבלת 250 אלף שקלים לשנה הראשונה. ״אין ספק שקמפיין קוסמטיקה זה הישג משמעותי, ואני שמחה שנבחרתי להיות הפנים החדשות של נטורל פורמולה״, היא אומרת. ״אני אוהבת את הצוות ואת המוצרים״.



בשנה האחרונה הפכת מאנונימית לדוגמנית מוכרת.


״אין ספק שזאת הייתה שנה מטורפת, רכבת הרים. מאנונימיות מוחלטת וחיים די רגילים, הפכתי לדוגמנית עסוקה. המון התחלות חדשות, טיסות רבות לחו״ל, חוזים גדולים ומרגשים. באמצע השנה גם הגיע הגיוס לצבא שטרף את הקלפים מחדש. אני מרגישה שבשנה הזו התבגרתי, התעצבתי כאדם. אני לומדת המון וצוברת חוויות בפן האישי וכמובן המקצועי״.



איך הולך עם השירות הצבאי?


״התגייסתי לפני שמונה חודשים. אני מוגדרת כאמנית פעילה בצה״ל, מה שמאפשר לי להמשיך לעבוד בארץ ובחו״ל, כמובן לימים מוקצבים בלבד. אני לא עובדת פול טיים כמו לפני הגיוס, אבל מבחינתי לא להתגייס לא היה אופציה, היה לי מאוד חשוב להתגייס ולשרת את המדינה״.



איך את מצליחה לג'נגל בין כל הפעילויות שלך ובין השירות הצבאי?


״אני והסוכנים שלי בסוכנות 'יולי' מצליחים לשלב את השירות עם הקריירה. אין ספק שכמות העבודות וטווחי העבודה ירדו, אבל למזלי אנשים מתעקשים עלי ומוכנים להזיז ימי צילום כדי שאוכל להשתתף בהם. אני שמחה שקיבלתי את קמפיין רנואר ונטורל פורמולה, שמאוד מתחשבים בשירות שלי וימי צילום נקבעים מראש. בחו״ל אני טסה כיום רק לעבודות דיירקט בוקינג ופגישות חשובות״.



עוד מעט את סוגרת שנה עם מייקל לואיס. איך הזוגיות?


״עם מייקל כיף וטוב לי. הוא מצחיק אותי מאוד. שנינו דוגמנים, הוא טס המון לחו״ל וגם אני, כך שלפעמים יוצא שאנחנו לא נפגשים לתקופות יחסית ארוכות, מה שגם שומר על הגחלת בקשר. אנחנו עדיין לא גרים יחד, אבל מבלים המון יחד כשאנחנו בארץ״.



איך נראות השיחות ביניכם? מדברים על המקצוע, התעשייה?


״בהחלט. כששני בני הזוג עוסקים באותו המקצוע, זה חלק מהנושאים שעולים. אבל אנחנו אוהבים לעשות הפרדת כוחות, ואנחנו לא מעורבים אחד בקריירה של השנייה. כל אחד והכיוון שלו״.