רשימת הפאסון 

יונית לוי 2 
אופס, הצליח לך: אף על פי שחיננית היא גרופית של יונית לוי, היא מפחדת ליפול לרגליה. לא רק מחשש לקבל כוויית קור, אלא כי לאאוטפיט לא נורא בכלל, שכלל טופ מתחרה נאה וחצאית סאטן שעדיף היה לקצרה עד אורך הברכיים, שידכה מלכת הקרח שוז גנריות, שמוטב היה להחליפן בזוג אדג'י יותר.


הו, האימה: את מי אני מבלשטת? לוי כנראה לעולם לא תחשוב צעד קדימה כשמדובר בכסות כוללת. 
 
חיננית חומדת: שמישהו יגיש לי כבר מספר בקבוקי רגיעון. אני ממש שונאת שלא מקשיבים לעצות המגיעות מלבי החם.
שקר כלשהו: קראתם נכון מאוד, קוראים יקרים, לחיננית יש לב ענקי.
עדי הימלבלוי 4
אופס, הצליח לך: מרגש לראות שאפילו פוסט חתונתה בשבועות מתקדמים להריונה, עדי הימלבלוי משדרת זירו בחילות בוקר לחיננית, להפך. למחומצנת מרגיש שדווקא מרגע שנכנסה זאת בכותלי מוסד הבורגנות מורגשים קלילות, חוסר מאמץ ופאן במלתחתה של השחקנית היפה. 
 
הו, האימה: חמודה, גשי אל הפח הקרוב, התכופפי, הסירי את פתרון ההנעלה מעלייך ולא רק משום שהקרסוליים שלך עומדים להתנפח יותר מדביר בנדק לפני ההרזייה הגדולה, אלא בעיקר משום שהמגפונים שלך מגה מחרודיים. מובן?
 
חיננית חומדת: תגידי, את לא פריקית של אנטי אייג'ינג, נכון? אז לבטח אין לך תוכניות לאחר הלידה לנשנש את השליה?

שקר כלשהו: מוכנה ללא תשלום להגיע לחדר הלידה ולשמש לך כדולה (כן, כן, חיננית היא מולטי טאלנט והיא גם משלימה הכנסה בתור דולה). בתמורה היא דורשת מעט מאוד – כאמור, השלייה.
נטע גרטי 3
אופס, הצליח לך: כמה נעים לראות שנטע גרטי יצאה את ביתה וכיבדה את הפלאשים של מדורה של חיננית בכסות כוללת עדכנית הכולאת בתוכה וייב ספורטיבי עם כזה שנוטף אלגנס. לפריזורה חיונית ובוהקת הותאמו מקיאז' מחמיא, ז'קט אופנוענים נסלח, טופ שובב חושף סרעפת מעוררת קנאה, חצאית מטאלית בגזרה גבוהה ונכונה לאאוטפיט זה ושוזט משנתון אחר לגמרי, שבאופן מפתיע עובדות נהדר עם בחירותיה של גרטי. 
 
הו, האימה: חמודונת, מה נהיה עם הבעל, פיטר רוט? גם כשהוא יחגוג 50 הוא ימשיך לעוף על גרדרובת הסקייטרים שלו מהניינטיז? 
חיננית חומדת: בואי נעשה למתלחה שלו דאע"ש!
שקר כלשהו: אל דאגה, חיננית לא חושקת לשים את טלפיה על רוט, תרגיעי.
רשימת האסון 
גילי סער 1
הו, האימה: מי לא עשתה פסח בארון הבגדים שלה? ברור שגילי סער. ובמקום לקבל טוטאלוק מעורר קנאה א־לה אנה וינטור, קיבלה חיננית טוטאלוס א־לה אנה פרנק. אל קסדה ברונטית מקשה וודג' חיוור (ראבאק, תאכלי משהו!) שידכה סער לאיוונט בסימן אמנות מכובדת אאוטפיט חפיפניק שנכון ללבישה רק כדי לעורר את רחמיו של הפקיד בביטוח לאומי בבואך לקבל קצבת נכות על מחסור גנטי בבלוטת טעם הכרחית במקצועך. 

אופס, הצליח לך: נאדא, לולי. גם השוסור מטופשות. 
חיננית חומדת: איפה כפתור הריפרש פה?
שקר כלשהו: לא נורא, בפעם הבאה תצליחי, אמן. 
מיכאל אלוני 1
הו, האימה: איך חיננית יודעת שהגיע האביב? היא מתחילה להתגרד בכל הגוף, כולל באישונים, עת היא צופה במיכאל אלוני בכסות כוללת של שהיד סוני אחרי שופינג יצירתי בחירייה. את מטען הצד הימני שלפניכם מרכיבים פריזורה מטורללת, ברזלית לניקוי של ניקול בתור זקן, סמרטוטישרט חושפת חזה דוקרני, טופ פלנל, עליונית צ'יפית באפור, ז'קט עור, מוכנוס מחרוד ושוסור בסימן דיזאסטר. 
 
אופס, הצליח לך: כפרה, עשה טובה ואל תעלה על אטובוסים בקרוב, אין צורך להפחיד את ציבור הנוסעים. 
חיננית חומדת: להסיר ממך את כל אסופת הסמרטוטאז' ולכבסם במי אש.
שקר כלשהו: אל דאגה, חיננית תחמם אותך עד שתצא לשופינג הבא. 
אושרי כהן 4 
הו, האימה: ניחוחות הייאוש העולה מהדרינק של אושרי כהן מספרים לחיננית על הקטסטרוף שעטה השחקן המוכשר לאיוונט זה, שהעניק לו סילואט בעייתי א־לה חנה לסלאו. מלבד רגלי הכוסית־אש בחר כהן בז'קט שנתפר למידותיו של המפטי דמפטי, חולצה מכופתרת נאה, סקיני ג'ינס נסבלים וסניקרס מימיו כסקייטר. זה הרגע הנכון לשלוף את הסקייטבורד שלך ולגלוש אל עבר האופק. 
 
אופס הצליח לך: רוצה להצטרף למקלחת החמה שחיננית מארגנת למיכאל אלוני? אני מסבנת באהבה טיפוסים שעירים כמוכם. 
חיננית חומדת: אתה אפילו לא צריך להביא איתך אבקה להסרת קרציות ופשפשים, יש לי סטוק שלם מאלו בבית. 
שקר כלשהו: אז להדליק את הדוד, ונקבע למחר בשמונה בערב?
ליאת הר לב 3    
הו, האימה: אם יש שחקנית שחיננית ממש אוהבת, הרי שזאת ליאת הר לב המצחיקה שלא מאכזבת את הסטטיסטיקה, וכמו כל קאסט ארץ נהדרת, גם לה אין חצי מושג בפאשן. ראו כמה עצוב לגלות שבחייה הפרטיים אוחזת זאת בכסות כוללת מלנכולית של נערת אאוטלטים נטולת מקיאז' חיוני, עליונית שדורשת גריסה, סמרטוטופ מעוור, מוכנוס לא קשור ושוסור מסט אחר לגמרי. איך אומרת סלמה הרוקחת? אללה יסעדני! ויביא לזאתי כבר סטייליסט.

אופס, הצליח לך: חיננית כבר אמרה שהיא מתה עליך. 
חיננית חומדת: בואי נהיה חברות, ככה גם תוכלי לשאול ממני פיסים שווים.
שקר כלשהו: אלו בטוח יטביעו את גזרתך הצנומה, אבל אובר סייז למזלך עדיין בטרנד.
מודי בראון 2 
הו, האימה: לא, זהו לא ספיישל ניינטיז אלא תענית האירועים שהביאה את מודי בראון אל מדורה של הבלונדה. בימים כתיקונם לא היה נזרק מבט בוחן אל עבר הוויז'ה הנאה, אבל במצוקות גם סל הכביסה המהוהה של בראון הוא אייטם. אפילו שהחיוך הוא לא של קולגייט ואפילו שהוודג' נטול לחות מאוזנת, בוחרת שפחתכם הנאמנה לסקר את העליונית ואת המוכנוס בגוון שתואם את צבע האפידרמיס ושערותיו של האובייקט. ובכן יקיריי, מסתמן כי אפור הוא הקטסטרוף החדש. 
 
אופס, הצליח לך: תישבע שאתה ממסלל בינינו בפוזת דוגמן מהאייטיז של ראש אינדיאני כשהעליונית שלך נשענת בעזרת אצבעותיך על הכתף? גם אני חולה על מסע בזמן.
חיננית חומדת: לחזור לניינטיז ולהראות לך את התמונה הנ"ל ולרשום את תגובתך. 
שקר כלשהו: ואם כבר מדברים על מכונות זמן, ספר לי על הרגע והמקום שבהם החלטת בראש צלול לרכוש את השוז המחרודות האלו, וכך אדע כיצד למנוע את האסון.
פינות 
שתי ציפורים, מכה אחת - ג'ודי ניר מוזס שלום ורינה מצליח (בבקשה לעשות קלוז אפ על הנעליים של השתיים) 2
זאת חוכמה קטנה לפגוש את העיתונות האפורה ולדרוש ממנה לכבד אותנו בארסנל של גלאם, ולכן הפעם לא תתנפל חיננית על מלבושיה של רינה מצליח ושל יורשת העצר, ג'ודי ניר מוזס שלום. אבל היי, בנות! כשעוטים מונוכרומטיות שחורה, לא שוברים אותה ואת קרניותיה של חיננית עם שוז של וויז'ות באדום, ברור?! 
פינת הליטוף - איציק כהן 3
איזה כיף לראות שאיציק כהן מתחיל ליהנות מגזרתו החדשה והעדיין מתכווצת, כשהוא חוגג בפריזורה עדכנית, ז'קט שייסגר ממש בקרוב על הקורקבן, טישירט נסבלת ומוכנוס שעושה נהדר לפולקעס של הלובש. חמוד, המשך כך, ובקרוב תהיה פאשניסטה.
חיה באילוז' - חן יאני 1
המחומצנת לא בטוחה מה הסטטוס של חן יאני היפה, כשלפעמים היא מחלטרת כזמרת, לפרקים כשחקנית ולעת מצוא גם כתקליטנית ודוגמנית. אחרים היו אומרים שמדובר במולטי טאלנט, אבל לאור אאוטפיחס מבולבל שנאה לנערות מתבגרות ורעננות יותר, נראה לחיננית שיאני עוד לא סגורה בעצמה על מי היא ומה היא בעצם אמורה ללבוש לאור הזרקורים שאותם היא פוקדת כבר מאז הייתה פעם מזמן טינאייג'רית. כאמור, ממש ממש מזמן. חמודה, לי באופן אישי עזרו מאוד כדורי לית'יום לאיזון הדו־קוטביות, שאפנה אותך למטפל שלי, ונמשיך משם?
צא מזה - אורי פפר 4
מי שהכי מעצבן את חיננית הוא אורי פפר. למה, אתם שואלים? איפה תמצאו חומר הוליוודי מוכשר שמרשה לעצמו להלך על שטיח אדום בטוטאלוס של לסבוצ'ה הכולל: חולצת משבצות גנרית, מוכנוס מג'ינס נטול כל עדכניות, פריזורה א־לה משה דץ וסניקרס של אחות בחדר מיון? ובכן, רק באשדוד ורק על פפר. חבל.