סערה במפלגת העבודה. מזכ״ל מפלגת העבודה, ח״כ חיליק בר, ביטל הבוקר (ראשון) את פיטוריו של דובר המפלגה, דניאל הרוש ואת פיטוריה של דוברת המגזר הרוסי, קתרינה פרימון, שקיבלו ערב החג הודעה ממנכ”ל המפלגה, שמעון בטאט, על הפסקת עבודתם.
ח"כ בר, שלמד על הפיטורין מהתקשורת, בדק את הנושא וקבע כי הרוש פוטר שלא כדין והורה הבוקר לבטל את מכתב הפיטורין. ״אף עובד מפלגה לא יפוטר ללא אישור מזכ״ל המפלגה, ללא שימוע ובוודאי שלא ערב החג. הופתעתי לשמוע על פיטוריו מהתקשורת, דבר שאינו מקובל ושנעשה ללא סמכות ובאופן שאינו תקין", אמר ח"כ בר.

מזכ"ל המפלגה המשיך: "דניאל הרוש הוא עובד מסור ודובר מחונן, והפסקת עבודתו, אם בכלל, תיעשה לאחר שיחה איתו, בהתאם לכללי העבודה והמוסר המקובלים ובכל מקרה תתקבל ע״י יו״ר ומזכ״ל המפלגה בהתייעצות עם הרוש. הדבר נכון גם לגבי דוברת המגזר הרוסי קתרינה פרימון״ מסר ח"כ בר בהודעה לעיתונות".
פיטוריהם של הרוש ופרימון באו בעקבות כשלון העבודה והמחנה הציוני בבחירות. מלבדם פוטרו גם כמה רכזי שטח. המועמדים לפיטורין, ובכלל זה הדובר דניאל הרוש, זומנו ערב חג הפסח ללשכת מנכ"ל המפלגה שמעון בטאט ושמעו ממנו על הכוונה לפטרם. בטט אמר לדניאל הרוש כי המפלגה נכנסה לבור תקציבי וכי תפקיד הדובר מיותר.
 

גורמים במפלגה ובהם חברי כנסת בכירים הביעו מחאה על ההליך ועל כך שיו”ר המפלגה, יצחק (בוז'י) הרצוג, לא התערב בנושא.  "לא יתכן שמפלגה שחורטת על דגלה את זכויות העובדים בישראל בוחרת להודיע לאנשים ערב החג שהם למעשה נשארים בלי עבודה", אמר אחד מחברי הכנסת בעבודה ל"מעריב". “לא מתנהגים כך לא רק במפלגת העבודה אלא בכל מקום עבודה תקין".  
 
אגב, בתגובה להודעת הפיטורין של דניאל הרוש, נמסר מהמחנה הציוני כי "איש לא פוטר טרם חג הפסח", אלא שהבדיקה שעשה המזכ"ל, חיליק בר, העלתה כי הפיטורין אכן נעשו ערב החג. גורמים בעבודה אומרים כי בעקבות המקרה דניאל הרוש אינו מתכוון להמשיך ולשמש כדובר המפלגה גם אם מכתב הפיטורין יבוטל סופית.